Tervek, célok – 2009 első fele


A minap leültem és levéstem a következő 5 éves tervet. Persze hagytam még kitöltésre váró helyeket, de a fő vonulat család, tanulás, edzés, üzletfejlesztés terén már megvan.

A jövő év első felében a következő tanulós terveim vannak:

– FMS szeminárium – itt olvashatsz erről többet!

– KIT Tréneri képzés – mindig is igyekeztem úttörő lenni… jelenleg nincs férfi intimtorna tréner hazánkban! 🙂 – bővebben itt olvashatsz a Kriston Intimtornáról (ide kifejezetten a férfiakra vonatkozó részt linkeltem be, viszont érdemes megnézned a többi írást is az oldalon!)

Üzletfejlesztési szinten:

TriggerMassage és SMR alapszintű képzések havi rendszerességgel hazánkban

– TriggerMassage és SMR Tanácsadói képzés

– szakmai kreditpontos továbbképzések gyógy- és sportmasszőröknek, gyógytornászoknak, egészségügyi dolgozóknak

– Mentor Program – (1) vizsgára készülő/frissen vizsgázott masszőröknek, (2) esettanulmányok, speciális masszázstechnikák alkalmazása a gyakorlatban

– OKJ-s gyógymasszőri szakképzés

Edzések szintjén – jelenleg 66 kiló és 190 cm volnék (soha életemben nem voltam még 70 kiló felett… egy kedves barátom Doktor Botsáskának szokott hívni, azt hiszem, ez a kép mindent elárul):

– májusra 3×5ös Clean&Press létra 24 kilós Kettlebellel – ez nagy kihívás, hiszen jelenleg max 5 nyomás megy jobb kézzel és 2 ballal

– közelebbi ismeretséget kötni a clubbellel és a kötéllel

Explore posts in the same categories: Célok és tervek

Vélemény, hozzászólás?

