Edzés, extra nyújtással


Ma folytattam a Clean&Press Létrát. Maradtam az 5x 1-2-3as létránál, annyi különbséggel, hogy beiktattam minden sorozatba a húzódzkodást is, azaz

5x 1-2-3as létra C&P + húzódzkodás

utána nyújtottam a vállat és az alkart főleg – mivel nem volt rá sok időm, így egyben csináltam: imatartás (tedd össze a két tenyeredet) a hát mögött úgy, hogy a kezed közel szívtájékon legyen (hátul!) és a tenyérgyököd lehetőleg összeérjen! Ha kipróbálod… óvatosan!

Ma délelőtt is kezeltem a vállam SMR hengerrel. Érzem, hogy jobb már, de nem az igazi.

Explore posts in the same categories: Kettlebell, SMR System

2 hozzászólás - “Edzés, extra nyújtással”

  1. Tiekuanyin Says:

    Helóci.

    1.Kattan-e a vállad?
    2. Mikor edzel?
    3.Mindig ugyanazokat a bemelegítőgyakorlatokat végzed?
    4.hogy csinálod, hogy esik a hó?

    • csikysystem Says:

      Szia,
      1) hál’ Istennek nem.. régen kattogott egy picit, de ez elmúlt – szerintem ettől: SMR, Trigger, Kettlebell alap gyakorlatok (MP, TGU) és húzódzkodás, valamint MSM (metil-szulfonil-metán) + C-vitamin (az MSM-ről írok külön postban)
      2) hetente 2-3 pihenőnapot tartok, a napirndemtől függ, hogy napközben mikor edzek
      3) nem, fő a változatosság – az edzéstémánek megfelelő bemelegítő gyakorlatokat helyezem előtérbe
      4) így állítottam be 🙂


Vélemény, hozzászólás?

