Évzáró


2008 jó év volt. Céljaim nagy részét elértem. Megismerkedtem remek emberekkel, nagyon jó kapcsolatokat alakítottam ki, sok barátot szereztem, sokszor tudtam segíteni.

Idén beléptem a “krisztusi korba”. Valóban más lett az életszemléletem. Mélyebb, szélesebb. Céljaim még inkább tisztázódtak, kapuk nyíltak meg, lehetőségek adódtak…

Ezúton kívánok minden kedves olvasónak sikerekben és boldogságban gazdag szép új esztendőt! Kívánom, hogy mindannyian érezzük magunkat boldog és elégedett embernek! 🙂

Henry Ford szavait idézve egy kis útravaló az új évre:

“Amiben az emberi elme hinni tud, azt meg is tudja valósítani!”

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

