Rekord – 32 kilós KB


Ma komoly meglepetésben részesítettem magam. Egyik privát KB tanítványom – huszonéves, erős fiatal srác, kb. 85 kiló – nagyon szépen halad a gyakorlatokkal. Van még némi javítani valója a csípőmunkáján – merevebb csípőhajlító izmok -, de ezt leszámítva tényleg nagyon ügyes. Mivel egyre erősebb, kb. két hetente extra súlyokkal dolgozunk. Keveset, de nagy súllyal. Ma elővettük a 32 kilós KBt, és csinált vele szépen kétkezes és egykezes swinget, high pullt, cleant és… 2-2 snatchet. Grat!

Minden gyakorlatot előbb magam mutattam be. Bevallom, eddig még nem csináltam 32 KBlel, csak kétkezes és egykezes swinget. A legmeglepőbb az volt, hogy “könnyen”  ment. A rekord tehát: 5-5 egykezes swing, 3-3 clean, 3-3 high pull és – tárárám – 1-1 snatch 32 kilós bellel. 🙂 Ez majdnem a testsúlyom fele…hmmm. Holnap pihenek!

Reklámok

9 thoughts on “Rekord – 32 kilós KB

  1. Minden gyakorlatot átvizsgálni, vmikor mondtad csak ésszel…ez a tanára is vonatkozik nem csak a tanítványra…tervezd meg egy nappal az edzésedet…vezess edzésnaplót, garatulálok a KB 32höz de csak vigyázva , pont Péter Lakatos írja az egyik értekezésébe
    mennyire ártalmas lehet az emelés egy edzésprogramba…persze ebbe a dologba általába mindenki beleesik az első időben de a szervezet reakciója azért tud figyelmeztetni ilyenkor…hé haver a kivágott fa a Te irányodba dől…:)

    1. harciuborka,

      A gratulációt köszönöm! 🙂
      Jelentem: gyakorlat átvizsgálva, ésszel, precízen, nem volt semmi elhamarkodottság. Hőn szeretett szervezetem pedig nem mutatott semmi olyan reakciót, ami aggodalomra adna okot. 🙂
      Vigyázni meg nagyon is vigyázok, a favágást meg meghagyom másnak! 😉

      Feri

    1. Gyuri, nó problémó! 🙂

      Régebben többször megsérültem olyan alkalmakkor, amikor elbíztam magam, merthogy “én miért ne tudnám megcsinálni!?”. Az RKC rendszerével megismerkedve, az eszköztárat használva bizonyosságot nyert számomra, mennyire fontos, hogy “ésszel éljen az ember”, mert különben csúnyán megjárja.

      Üdv, Feri

  2. Feri, ez nagyon klassz! Gratulálok 🙂 Szombaton nagyon “megkínzol” minket? Már várom, másodszorra biztos minden jobban a helyére kerül majd! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

