FMS képzés – második nap


Ahogy Brett Jones mondta – olyan volt, mintha tűzoltó csőből akarnék vizet inni. Ugyan hozzá vagyok szokva az igen intenzív és sok információt tartalmazó képzésekhez, ez mégis más volt. Annyiban volt más, hogy aktívan használtuk a testünket, nem csak ültünk, figyeltünk és tanultunk. Bevallom, így eredményesebb is volt. Ezt leginkább a képzés végén megtartott vizsgán érzékeltem. Párokba álltunk, és párosan vizsgáztunk. Igaz, átbeszéltük a két nap anyagának velejét, de a vizsgán valahogy “magától” jött a megoldás. A saját tapasztalat adott bizonyosságot, nem nagyon kellett gondolkodni.

Az is bizonyos, hogy fel kell még dolgozni az anyagot, jó alaposan. A mai nap a teszt eredményeinek értelmezéséről és az esetleges korrekciós (javító) gyakorlatokról szólt. Egyszerű, ugyanakkor elképesztően hatékony gyakorlatokról!!!

Gabi RKC és (!) CK-FMS – azaz Certificated Kettlebell – Functional Movement Screening instructor 🙂 – elképesztő, mit produkált. Volt már részem jó néhány fordításos előadásban, de ez rendkívüli teljesítmény – pont olyan, mit ahogy kettlebellezik! 🙂 CSÚCS! Köszönöm Gabi, nagyon sokat tanultam!

Lakatos Péter barátomnak külön köszönöm, mert lehetővé tette számunkra, hogy Sir Brett Jones eljöjjön kis hazánkba és megtartsa ezt a szenzációs kurzust! A szervezés első osztályú volt, mint mindig! 🙂

Köszönöm minden résztvevőnek a jelenlétet, nagyon jól éreztem magam – újra! – köztetek, sokat tanultam és remélem – azoknak, akik megkerestek kérdéseikkel – sokat tudtam segíteni.

Külön öröm volt számomra, hogy ma reggel többen így jöttetek el a képzésre: Feri! Izomlázam van, itt, meg ott…. Feri! Normális, hogy jobban fájok, mint tegnap…? Feri! Lehetséges, hogy bekötött az izmom!? Feri! SEGÍTS! 😉

Explore posts in the same categories: FMS, SMR System

One Comment - “FMS képzés – második nap”

  1. Gabi Says:

    Én köszönöm, Feri 🙂


Vélemény, hozzászólás?

