SMR alapszintű szeminárium – február 21.


2009. február 21-én, szombaton 9:00-12:00 között alapszintű SMR masszázs szemináriumot tartok!

Még van hely, ha érdekel, jelentkezz mihamarabb. A jelentkezéshez kattints ide!

Részletekről privát e-mailt írok.

Explore posts in the same categories: SMR System, TriggerMassage

7 hozzászólás - “SMR alapszintű szeminárium – február 21.”

  1. harciuborka Says:

    érdekelne de hengerem nincs…bár leleményes vagyok tudok csinálni:) ez csak poén

    • csikysystem Says:

      Szia Gyuri!

      Képzeld, van olyan, aki már megkérdezte az arányokat, mert arra gondolt, megcsinálja esztergán… vasból. Hát… 🙂

      Regisztrálni a honlapon tudsz!

      Üdv,
      Feri

  2. Milko Says:

    A makacs izom- és csonttriggerpontokat a vashengerrel tökéletesen lehet kezelni 🙂

  3. Gabka Says:

    Szia Feri,

    Engem érdekelne és jó is lenne az időpont, de nincs saját hengerem. Nekem kellene vinnem magammal vagy kapunk a képzésen?

    Köszi, puszi,
    Gabka

    • csikysystem Says:

      Szia Gabka!

      Örülök, hogy írtál! 🙂

      Lehet így is, úgy is… A honlapon, a Programoknál részletes tájékoztatást olvashatsz. Ha kérsz hengert, ha nem, ha ismételnél, stb…

      Kérlek, ha érdekel, regisztrálj, mert már tényleg kevés hely van!

      Üdv,
      Feri

  4. Gabka Says:

    Köszi, köszi, közben elolvastam a honlapot és látom, buta kérdés volt, de mentségemre szolgáljon, hogy a post időpontjában épp nem működött. 🙂

    Regisztráltam és ott leszek. Kérek hengert, mert nincs és az egyébként is jó lesz nekem. Meg amúgy is ezer éve találkoztunk utoljára. 🙂


Vélemény, hozzászólás?

