Nyaki fájdalom, nyakmerevség


Kettlebellezel? Ennek örülök, csak így tovább! De hogyan!? Biztonságosan!!!

A délelőtt folyamán felkeresett egy jó ideje kettlebbellező fiatal srác. Erős, izmos, keménykötésű. De olyan furcsán tartotta a fejét. Előzetesen már tudta, hogy körülbelül milyen típusú sérülésből adódik ez a kellemetlen tartás, de a találkozó során részleteket is megtudtam.

Röviden: nagyobb súlyra váltás közben, mivel az izomzata túl feszes volt a nagyobb terheléshez – az izompólyák kötöttek, feszesek, merevek -, így a terhelt izmok nem nagyon szerették a gyakorlatot, és elkezdtek sztrájkolni. Hatásos volt a sztrájk, ugyanis most nincs edzés, pihenés van. Ez is kell. 🙂

Átvettük az SMR masszázst, az egész testre, de legfőképpen a nyaki merevség és a fájdalom enyhítése volt a fő cél. A foglalkozás végén az “áldozat”, mondhatni – picinyke túlzással – könnyedén tudta fordítani a fejét ! fájdalom nélkül ! abba az irányban, ami eddig igen komoly nehézséget okozott és láttatta vele a nappali égbolton a csillagos eget.

Mindketten örültünk az eredménynek, folytatjuk a “varázslást”.

Explore posts in the same categories: Esettanulmányok, Kettlebell, SMR System

2 hozzászólás - “Nyaki fájdalom, nyakmerevség”

  1. Erdodim Says:

    Kedden nekem is “meghúzódott” a nyakam. Húzódzkodás után csináltam egy olyan nyakropogtató mozdulatot, mint amilyet a bokszolók szokta bemelegítés közben. Rögtön éreztem is a fájdalmat.
    Aztán a hengerrel a hátamnál a falhoz támaszkodtam, és elkezdtem a lapockámnál a hengerelést, mert éreztem, hogy ott lett egy nagy csomó, ami előtte nem volt. Ezt minden nap megcsináltam, hol fekve, hol állva, most már alig érzem.

    • csikysystem Says:

      Szia Misi!

      Óvatosan azzal a bokszolós nyak-mutatvánnyal! 🙂 Tetszenek a hengeres megoldásaid. Félek, holnap kerékbe töröm a kreativitásodat… nem tenném! 🙂


Vélemény, hozzászólás?

