Újabb SMR beszámoló


Sándor Péter barátomtól kaptam egy új élménybeszámolót. Szabolcs, Péter testvérének beszámolója egy korábbi bejegyzésben olvasható. Nem is szaporítom tovább a szót….

“Kedves Feri!

Múlt héten szombaton végre átismételhettem a Zalaegerszegen 2008. december 6-án tanultakat. De a szemináriumon nem csak ismételtem hanem rengeteg újat is tanultam. A szemináriumról, az előadóról sokan sok jót írtak, ezt csak megerősíteni tudom én is. Megtudtuk, hogy hengerezés közben hogyan lehet megfigyelni a fájdalom üresség természetét – sőt véleményem szerint a hengerezés ha eléggé figyelünk magunkra (márpedig ez az egyik leglényegesebb benne szerintem) akkor tökéletes zen meditáció is egyben 🙂

A henger tényleg csodákra képes, nekem 3 évvel ezelőtt volt egy motorbalesetem, aminek következtében a bal oldali combfeszítő izmomban egy tenyérnyi területen nagyon összetapadt minden. Erre sok orvos azt mondta, hogy ez most már így fog maradni, örüljek, hogy nem lett komolyabb bajom. Január közepe óta kezdtem el hengerezést rendszeresebben és ma február 26-án már nekem is nagyon kell keresni ha az összetapadás helyét akarom megkeresni.

Az utóbbi egy hét alatt szinte még a legkisebb izomfájdalmaim is eltűntek, úgy hogy heti 5 alkalommal kettlebellezek, 2 alkalommal aikidózok, futok, úszok és kerékpározom is. A regenerációt szinte csak a hengerre, táplálkozásra illetve minimális pihenőidőre bízom és működik! Egyre kevesebb fájdalom, miközben egyre jobb az erő-állóképességem!

Örülök, hogy megismerhettem az SMR-t, illetve hogy Feri most már 6 órában ismertette a szivacshoz való szoftvert. A szeminárium felkeltette az érdeklődésemet emberi test végtelen számú összefüggéseire is, úgyhogy azért szeretnék még sokat tanulni ebben a témában.

Nagy álmom pedig, hogy egyszer a körtefejű izmomon egy hengerrel körbegurulom az egyenlítőt 🙂

Köszönettel, üdvözlettel: Sándor Péter”

Én köszönöm Péter…az egyenlítős utazásra pedig elkezdtünk gyártatni egy rakétás hengert… 🙂

Reklámok

2 thoughts on “Újabb SMR beszámoló

Vélemény, hozzászólás?

