Tegnap esti “fellépés”


Tegnap este Németh Rita RKC meghívására Lakatos Péter TL barátom néhány technikát oktatott a csoportnak. Péter felkért, hogy aszisztáljak a kurzuson. Örömmel vettem a felkérést! 🙂

TGU, bent press, pistol volt terítéken. Előtte Péterrel egyeztetve, átbeszélve és letesztelve bevetésre került néhány új dolog. Már kezdem megszokni, hogy elképesztően egyszerű dolgokkal óriási fejlődést lehet elérni, rövid időn belül.

Saját példával illusztrálnám a dolgot… Péterrel a hét elején a TGU kapcsán vettünk át egy-két variációt, főleg a törzserő fejlesztésével kapcsolatosan. Csütörtöki csoportomnál be akartam mutatni, hogy ezt a variációs technikát miért csinálják kisebb súllyal… mert nagyobbal nem megy. Tehát, prezentálva, hogy nem megy, bemutattam nagyobb súllyal. Nem sikerült a bemutató, mert sikerrel jártam. Hmm… erre nem számítottam. 🙂

Rita – jajj, majdnem kihagytam! Rita ÉS Ervin RKC! – csoportja nagyon lelkiismeretesen végezte az edzést, a korrekciós gyakorlatokat és az új technikai blokkokat is odafigyelve hajtották végre, sőt mertek kérdezni is! 🙂 Ide kattintva olvashatjátok Rita beszámolóját, képekkel!

Explore posts in the same categories: Kettlebell

Vélemény, hozzászólás?

