SMR beszámoló


Marcsi egy alapszintű SMR szemináriumot végzett el nemrégiben, és volt olyan kedves, röviden leírta azóta szerzett élményeit. Köszi Marcsi! 🙂

“Kedves Gurulás Guru!

Érdeklődve olvasgattam az élménybeszámolókat a blogon. Az oktatás során ugyan nekem nem volt azonnali aha-élményem, de most megszereztem az első csodaközeli tapasztalatom! 🙂

Alapvetően kedden és csütörtökön teszem ki magam csoportosan elkövetett kettlebell-edzésnek, és általában igyekszem pihenni az edzés előtti napokon. Nem így e héten – hétfőn este rám tört a késztetés, hogy jól kifárasszam magam. Ezt sikeresen abszolváltam nem csekély swinggel és jó sok ugrálókötelezéssel. Kedd reggelre persze olyan izomláz lett a vádlimban, amilyet már évek óta nem pipáltam. De nem én lennék, ha emiatt kihagytam volna az esti kettlebellt…

Ma reggel pedig – bizonyítván, hogy nem tejsavas izomlázam volt, így nem segített a rádolgozás – alig bírtam kitápászkodni az ágyból és nekivágni a készülődésnek, annyira fájt mindkét vádlim! Két mentőötletem támadt: 1. nem megyek dolgozni, 2. meghengerezem. Bármennyire is vonzónak tűnt az első megoldás, nem volt kedvem kitenni magam a munkatársak élcelődésének: a nagy “sportember” izomláz miatt beteget jelent… Nem kis kínok közepette nekifogtam a gurulásnak. A fájdalommal kapcsolatos “audio” megnyilvánulásaimról csak annyit, hogy a párom, aki zárt ajtó mögött járatta a villanyborotvát a fürdőszobában, két helyiséggel arrébb, mintegy 15 másodperc múlva kajánul bekiabált: Hengerezel, mi?! 🙂

És ekkor megtörtént a csoda… Könnyed, szinte fájdalommentes léptekkel indultam a buszmegálló felé, mint a zenés filmekben, mikor az az érzésed, hogy rögtön táncra perdülsz, és a járókelők szintén mind tudják majd a koreográfiát… :-))

Kezdetben minden hengerezés után komoly fejfájással küzdöttem, de ez már jócskán lecsökkent. Célom, hogy az inzulin injekciók immár 24 éve nyújtott “áldásos” szövetkárosító hatását is ellensúlyozzam. És semmiképpen nem hagyhatom ki az egyik legpozitívabb következményt: sosem tudok betelni a látvánnyal, mikor különböző ismerősöket veszek rá, hogy találják meg körteizmukat és guruljanak rajta! (Sajnos kezdek kifogyni a gyanútlan áldozatokból…)

Üdvözlettel:
Marcsi”

Reklámok

2 thoughts on “SMR beszámoló

Vélemény, hozzászólás?

