Edzéseim


Az elmúlt időszakban – gyakorlatilag a február elején megtartott FMS kurzus óta – edzéseimben a precizitás, a gyakorlatok minél pontosabb kivitelezése került előtérbe. Az edzéseim intenzitását egyáltalán nem növeltem, inkább a korrekciós gyakorlatokkal, a TGU különböző variációival és más gyakorlatok, a rehabilitációban való alkalmazásával kísérleteztem. Eredménnyel! 🙂

Jelentem, ez be volt tervezve. Konkrétan március végéig hasonlóképpen tevékenykedem. Áprilistól, azaz a jövő héttől pedig a nyert tapasztalatokkal felfegyverkezve belevágok egy erőnövelő blokkba. Lakatos Péter RKC TL barátommal már egyeztettem erről, az edzéseket nyomon követhetitek itt is. Remélem, nem csak Milkot fogom ezzel motiválni! 😉

Explore posts in the same categories: Kettlebell

13 hozzászólás - “Edzéseim”

  1. Tiekuanyin Says:

    engem is,az konkrét! 🙂

  2. Tiekuanyin Says:

    Bocs.Hátha csak zalai ez a katonaságos történet,anekdota? A “konkrét” miatt.
    Őrmester odamengy az újoncokhoz,akik kint lógnak a nemtomhol:
    “Szép kis trió Maguk itt ketten! Én nem vagyok egy szadizmus, de hogy most megkapják a Magukét, az konkrét!!”

  3. Milko Says:

    Bármi, ami TGU, az motiváló számomra. Messze, a swinggel egyetemben, a leghatásosabb gyakorlat, ha nincs különleges célod, csak az általános kondíció fejlesztése. Várom a “varázslatot”.

    Milko

  4. Erdodim Says:

    Szia Feri!

    Bocsi, nem ide vág: Jól tudom, hogy ha gyulladás van a szervezetben, meg esetleg hőemelkedésed is van, akkor nem szabad szaunázni és SMR-ezni? Persze itt bármilyen masszázst írhattam volna, de engem konkrétan ez érdekel.

    Köszi

    Misi

    • csikysystem Says:

      Szia Misi!

      Olvastam a blogodon, hogy ledöntött lábadról – majdnem – a kórság… Először is jobbulást! Van ám erre jó kis “vajákoság”. 🙂

      A kérdésedre válasz: ha hőemelkedésed van, akkor pihenj, ne edz, ne masszírozz, legyen az akár SMR! És ne szaunázz. Izzadni, izzadhatsz, de akkor ágyban, jó kis teácskával. Pihenj!

      Üdv és még egyszer: gyógyulj meg mihamarább!

  5. galcs Says:

    Ma “próbáltatták” velem , vagyis Feri utasítására csináltam egy fain kis TGU sorozatot! Gyilkos volt pedig összesen kezenként csak egy-egy felállás volt. 😀 😀 Nem akarom lelőni a poént.

    • csikysystem Says:

      Szia Csabi!

      Nem is utasítás volt az, kérem! 🙂 A poént akkor én lövöm le: szakaszos TGU! Ajánlom mindenkinek, de arra figyelj, hogy kisebb súllyal csináld, mint amivel fel tudsz állni, mondjuk max 3szor!

  6. Erdodim Says:

    Szia Feri, köszi a tanácsokat.
    Érdekel ám a vajákosság része is, úgyhogy ne fogd vissza magad 🙂

  7. Erdodim Says:

    Anikó, jót röhögtem. A honvédségnél (is) tényleg voltak ilyen IQ betyárok 🙂
    “Ha nem hajtják végre az utasításomat, bezáratom magukat a fogdába 10 napra! Mit tíz napra, egy hétre!” 🙂

  8. Tiekuanyin Says:

    Misi,ez nagyon konkrét poén volt!

  9. Erdodim Says:

    Feri!

    Köszi, meg is gyógyultam szinte. 🙂 Ha tudom, hogy ilyet is tudsz, akkor nem veszek C vitamint drága pénzért 🙂


Vélemény, hozzászólás?

