MASZ folytatás…


Ma találkoztam a MASZ – Magyar Atlétikai Szövetség – masszőrével, Hetey Péterrel. Bevezettem az SMR masszázs rejtelmeibe. Nagyon tetszett neki a rövidke gyakorlás, amint visszatér vidéki útjáról, újfent találkozunk. Péterrel átrágtuk a mai “masszőrtársadalom” és a sportokhoz köthető prehabilitációs és rehabilitációs szokások, azaz inkább nem-szokások helyzetét. Nem szomorkodtunk, de szomorúan konstatáltuk a jelenlegi helyzetet, majd lelkesítettük egymást, és folytatjuk utunkat, akár Bruce Willis, és megváltjuk ezt a világot, de legalábbis igyekszünk példát mutatni.

Figyelemmel kísérhettem, ahogy Péter kezelte Zsivoczky Attilát. Attila többször vett már részt olimpiai versenyen, a 2000-es olimpián 8. helyezést ért el, országos csúcstartó választott sportágában, a tízpróbában. Megnézhettem én is a sérülést, amiből lábadozik már egy jó ideje, és időpontot is egyeztettünk. A folytatásról remélem írhatok a jövő héten… 🙂

Visszatérve Hetey Péterhez. Neki köszönhetem, hogy a hét végén részt vehetek egy remek képzésen, amire már régen fáj a fogam… a poént még ne lövöm le, csak a hét végén, vagy ha nem bírom ki, akkor előbb. 🙂

Reklámok

One thought on “MASZ folytatás…

Vélemény, hozzászólás?

