Kinesio Taping – a kurzus


Zsong a fejem. Nem csodálom, hogy a 30 gyógytornász közül többen a kurzus végén ilyeneket mondtak: Hát ezt miért nem tanították nekünk!? Nem értem, hogy mi köze a vakbélműtét hegének a váll mobilitási problémájához!? Jé, a hüvelykujj rövid hajlító izmához tartozó izompólyát tolta el és magasabbra tudja emelni a lábát!?…

Hihetetlenül hangzik, igaz!? A saját szememmel láttam és magamon tapasztaltam a hatást. Eszembe is jutott az FMS korrekciós gyakorlatok meghökkentően egyszerű formája és mégis nagyfokú hatékonysága. Meg persze eszembe jutott a kettlebell… funkcionalitás, minden-mindennel összefügg. Nem mondanám, hogy átértékelődött a “világnézetem”, inkább megerősítéseket kaptam, de azt nagyon!

A kurzus csak szakemberek részére érhető el, mert kell hozzá igen nagy anatómiai ismeret. Gyógy-, sport- és egyéb masszőr kollégáknak csak akkor merem ajánlani, ha nem ijednek meg ilyen szavaktól: dorsalfelxio, m. flexor pollicis brevis, acromion, ligamentum patelae, m. sternocleidomastoideus…. A technikák nem bonyolultak, bizonyos esetben a paciensnek is betaníthatóak.

A kurzust Siegfried Breitenbach vezette, aki egy rendkívül szerény és nagyon képzett szakember, remek oktató!

Csíky Ferenc, Siegfried Breitenbach

Csíky Ferenc, Siegfried Breitenbach

Íme a diploma:

Kinesiology Taping - diploma

Kinesiology Taping - diploma

Májusban haladó kurzus! Már várom! 🙂

Explore posts in the same categories: Előadások, K-Active Tape, Magamról, család

9 hozzászólás - “Kinesio Taping – a kurzus”

  1. Bazsika Says:

    Gratulálok Feri 🙂

    Fejleszd magad, az nekünk is jó lesz 🙂 🙂

  2. Tiekuanyin Says:

    nagyon izgi!!

  3. Bajzáth RKC Says:

    Gratulálok!
    Örülök, hogy képezed magad!

  4. Gyógyegér Says:

    Szia!
    Szeretném megkérdezni Tőled, hogy mi alapján választottad a Kinesio-tapinget.
    Én először a Medi-tapingről olvastam, azután jobban belemerültem a keresgélésbe, akkor már a két módszert kezdtem egymáshoz hasonlítani. A történeti hátteret ismerem, tudom, mi volt előbb. Számomra a Medi azért szimpatikusabb e pillanatban, mert jelentőséget ad a színeknek is.
    Te miért tetted le a voksod a Kinesio mellett?

    • csikysystem Says:

      Gyógyegér,

      Néhány kollégám és barátom el kezdett ezzel a témával foglalkozni – volt köztük ortopéd szakorvos, gyógymasszőr, gyógytornász. Igencsak felkeltette az érdeklődésemet az, hogy van olyan technika, amivel ki tudom tolni időben az általam végzett terápia hatását. Mivel a barátaim, kollégáim más és más helyen tanultak, így azt választottam, ami nekem – az őszinte beszámolók alapján – a leghitelesebbnek tűnt. Itt kifejezetten az előadóra, az oktatás színvonalára gondolok.
      Nem tévedtem. A NAWA Hungary Kft. szervezésében, “Sigi” előadásmódjában ez a rendszer tényleg életre kel! 🙂 Itt is vannak színek, aminek ugyancsak jelentősége van, de nem a színterápia klasszikus értelmezésében. Mindig az egyénre figyelnek, éppen az adott pillanatban a legalkalmasabb színt használják. Ha jól tudom fejlesztések vannak, lesznek további színek is, a feketén, a kéken, a rózsaszínen és a bézsen kívül.
      Az oktatás színvonala messze felül múlja a hazánkban – sajnos – megszokottat ezen a téren! Megfelelő az elméleti és gyakorlati oktatás arány is. A képzések nagyon jó hangulatban telnek, profi a szervezés, első osztályú a helyszín. Én ezt javaslom mindenkinek, aki ezen a vonalon el szeretne indulni!
      Ha gondolod, tudunk erről személyesen is beszélgetni… keress meg privátban. Elérhetőségeimet ide kattintva megtalálod! 🙂

      Üdv,
      Feri

  5. tiekuanyin Says:

    Egyetértek Ferivel teljesen.Sigit illetően meg… mindenkit elküldenék hozzá hallgatni, aki az emberi testtel foglalkozik.

  6. aalbert Says:

    de vajon miért rám miért került eddig minden alkalommal fekete tapasz? 😉


Vélemény, hozzászólás?

