Edzésprogram – kezdés


Az elmúlt fél évben – RKC instruktori, FMS instruktori képzés óta – az edzéseim a technikák precíz kivitelezését és a rehabilitációban, korrekciós gyakorlatokként való alkalmazásukat célozták. Úgy vélem, ennek meg is lett az eredménye. 🙂 Ez a tendencia természetesen folytatódik, azaz a maximális precizitásra törekvés és a gyakorlatok “gyógyhatásának” tanulmányozása tovább folyik.

Lakatos Péter RKC Team Leader barátommal egyeztetve a mai naptól nekiveselkedtem egy max erő növelő, terveim szerint 3 hónapos programnak. Heti 3 edzés ezzel a céllal edzem, a többi nap vagy variációs, vagy korrekciós gyakorlatok, vagy pihenőnap. Péter meg is írta blogján tanácsait, KATT IDE!

A mai edzés:
Ízületek átmozgatás, bemelegítés
6×4 felrántás és katonai nyomás 16 kg
5×5 húzódzkodás (saját testsúly, jelenleg 66 kg, ami a 3 . hónap végén 70 kg-ra tervezve!)
8×3 guggolás 24 kg (egyenlőre két lábbal, ugyanis ez a terület komoly figyelmet igényel, igen elhanyagolt volt eddig, meg merev) – a súlyt emelni fogom, mert ebből ment volna több is

Advertisements
Explore posts in the same categories: Kettlebell

One Comment - “Edzésprogram – kezdés”

  1. Erdodim Says:

    Azért vigyázz, hogy el ne hízz 😀 😀 😀
    Hajrá! 🙂


Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s


%d blogger ezt kedveli: