Mai edzés


A mai edzés nem volt túl bonyolult, de annál inkább hatékony. 🙂 Végig ügyeltem arra, hogy a nyújtott láb sarka lent maradjon, valamint a hajlított térd ne dőljön be a test középvonala felé. Jelentem sikerült! 🙂

Az edzésem előtt tartottam kis csoportos edzést, bemelegítettem a srácokkal
1-1 TGU 16kg – csak, hogy az idegrendszer ráhangolódjon a mozgásmintára
5x 2-2 TGU 20kg – az ismétlések között 2 perc pihenő.

Advertisements
Explore posts in the same categories: Kettlebell

One Comment - “Mai edzés”

  1. Milko Says:

    Általában az unalmasság, egyszerűség eredményhez vezet. Ez vita tárgya is lehetne, de nem ez a lényeg. 1-2 gyakorlat bővel elég az átlagos személy számára. De mivel Feri messze felette lebeg… 🙂

    A TGU csak egy gyakorlat, de mégis mennyire hatásos.
    A tanultakat alkalmazni fogom, remélhetőleg hasznomra válik. Köszönöm.

    Milko


Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s


%d blogger ezt kedveli: