Mai edzés adag


Ízületek átmozgatás, bemelegítés
8×3 felrántás és katonai nyomás 16 kg – ezt a gyakorlatsort hamarosan 20 kilóval tervezem
6×4 húzódzkodás – ez most húzós volt, de megvolt 🙂
5×5 guggolás 32 kg (2×16kg)
SMR

Az ismétlések között 30 msp szünet, a gyakorlatok között pedig 2 perc pihenő.

Explore posts in the same categories: Kettlebell

6 hozzászólás - “Mai edzés adag”

  1. Milko Says:

    Feri,

    Az edzésed majd 70 perces volt? Bemelegítés és SMR nélkül persze.

    Milko

  2. Milko Says:

    Akkor valamit rosszul írtál le… vagy nem 30 sec volt az ismétlések között, vagy nem 2 perc volt a különbség settek között. Olyan soknak tűnt, hogy kiszámoltam. 🙂

    • csikysystem Says:

      Szia Milko!
      Én így számoltam: az ismétlések között összesen 17x30msp szünet és 2×2 perc pihenő, az összesen 12,5 perc pihenőidő. Ha a gyakorlatok kivitelezésére 1 percet számolok (ennél azért jóval kevesebb volt pl. a 3 MP), akkor is 19 perc alatt végeztem volna. Ha a kettőt összeadjuk, akkor 37,5 perc jön ki. Plusz az SMR, meg a bemelegítés (kb 15 perc össz), az annyi mint 52,5 perc… Te hogy számoltál? Persze lehet, hogy én írtam valamit lükepék módjára és félreérthető voltam…
      Üdv, F.

  3. Milko Says:

    Ok, akkor elmondom, mit értettem félre.
    Az ismétlés a 8 x 3 esetében 90 másodperces (3 x 30 sec), és még 2 darab set között is pihensz 2 percet, vagyis 8 x 2 perc x 3 x 30 sec… Így jött ki 🙂 De akkor te a settek között tartottál 30 sec pihit és nem az “ismétlések” között. Nem könnyű nekem ez a magyar terminológia még :-))))

    Milko


Vélemény, hozzászólás?

