Mai edzés adag


Ízületek átmozgatás, bemelegítés
8×3 felrántás és katonai nyomás 16 kg – ezt a gyakorlatsort hamarosan 20 kilóval tervezem
6×4 húzódzkodás – ez most húzós volt, de megvolt 🙂
5×5 guggolás 32 kg (2×16kg)
SMR

Az ismétlések között 30 msp szünet, a gyakorlatok között pedig 2 perc pihenő.

Reklámok

6 thoughts on “Mai edzés adag

  1. Akkor valamit rosszul írtál le… vagy nem 30 sec volt az ismétlések között, vagy nem 2 perc volt a különbség settek között. Olyan soknak tűnt, hogy kiszámoltam. 🙂

    1. Szia Milko!
      Én így számoltam: az ismétlések között összesen 17x30msp szünet és 2×2 perc pihenő, az összesen 12,5 perc pihenőidő. Ha a gyakorlatok kivitelezésére 1 percet számolok (ennél azért jóval kevesebb volt pl. a 3 MP), akkor is 19 perc alatt végeztem volna. Ha a kettőt összeadjuk, akkor 37,5 perc jön ki. Plusz az SMR, meg a bemelegítés (kb 15 perc össz), az annyi mint 52,5 perc… Te hogy számoltál? Persze lehet, hogy én írtam valamit lükepék módjára és félreérthető voltam…
      Üdv, F.

  2. Ok, akkor elmondom, mit értettem félre.
    Az ismétlés a 8 x 3 esetében 90 másodperces (3 x 30 sec), és még 2 darab set között is pihensz 2 percet, vagyis 8 x 2 perc x 3 x 30 sec… Így jött ki 🙂 De akkor te a settek között tartottál 30 sec pihit és nem az “ismétlések” között. Nem könnyű nekem ez a magyar terminológia még :-))))

    Milko

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s