Délelőtti edzés


Ma megleptem magam, nem felejtettem el! 🙂

Ahogy Lakatos Péter RKC Team Leader barátom javasolta, a max erő növelés egyik kísérő gyakorlata a TGU. Mivel amúgy is nagyon szeretem ezt a gyakorlatot, a mai adag így nézett ki:

1/1 TGU 16 kg
1/1 TGU 20 kg
1/1 TGU 24 kg
1/1 TGU 28 kg – jelentem, ez rekord! beigazolódott az is, hogy felkészülten csináltam, hiszen nem volt semmi gond! 🙂

A súlyváltások között nem volt pihenő, a végén viszont 3 perc. Aztán nekiveselkedtem még egyszer, és végig is csináltam, szépen, szabályosan. Azért bevallom, a második körben a 28 kilós bellnél felemelkedett a nyújtott láb sarka, de ez azt hiszem belefér! 😉

Reklámok

7 thoughts on “Délelőtti edzés

    1. Szia Csabi!

      Köszi! 🙂 Ha még nem rojtos nagyon és nem enged el, akkor maradjon néhány napig. Örülök, hogy jobb! 🙂
      Írtam e-mailt a ceglédi programmal kapcsolatban, nézd meg, kérlek!

      Üdv, Feri

Vélemény, hozzászólás?

