Mai “tape-elődésem”


Kedves barátaimnál voltam reggel. A házaspár hölgy tagjának tegnap kiszedték két bölcsesség fogát – az alsókat. A bal oldali igen bedagadt, a jobb nem annyira. Megmasszíroztam, igyekeztem a felgyülemlett testnedveknek szabadabb utat adni a nyirokmirigyek felé, jó eredménnyel. A kezelés végére szépen enyhült, de aztán, mikor újra járt, kelt néhány perc múlva, ha nem is annyira mint az elején, de bedagadt.

Használtam a Kinesio Tape módszer adta lehetőséget és felragasztottam egy un. faszcia és nyiroktechnikát egyben. A duzzanat biztos lassan fog alábbhagyni – igen kemény lehet, ha másfél órán keresztül vésnek, kalapálnak az ember szájában -, de a fájdalom csökkent, és nem okoz kellemetlenséget.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

