Zene a fülnek, gyógyír a léleknek


Lajkó Félix. Nálam etalon. Jó néhány évvel ezelőtt, mikor először hallottam zenélni, nem tudtam megemészteni, kifejezetten idegesített. Ma láttam, Lakatos Péter barátom kirakott egy videót a blogjára, amin Félix zenél. Megörültem, hogy más is értékeli a jó, de lehet, első hallásra nem könnyen emészthető zenét.

Félix profi. És, amint az alábbi videóból kitűnik nem csak a hegedűn játszik… de talán nem is játszik, életre kelti a zenét. Hallgassátok, remélem tetszeni fog. Megjegyzem, Rúzsa Magdi is profi – szerintem. 🙂

Explore posts in the same categories: Gondolatok és idézetek

2 hozzászólás - “Zene a fülnek, gyógyír a léleknek”

  1. Tiekuanyin Says:

    Érdekes-először nekem is túl sok volt. Annyira erős zene,hogy: nagyon.De,mint minden “balkános” típusú regzés, tűz-életöröm-tetterő-boldogság szempontjából tolja el az embert az égig.

    Lajkó Félix még egyike azoknak a zenészeknek, aki meg tudják varázsolni a közönségüket.(és például nem hibáznak)
    Aki ezt még zenében nem élte át, nagy dologról maradt le. Fizikai értelemben is belevisz a muzsikába, elragad,és napokig érezteti a hatását… kábé,mint a Te egerszegi edzéseid, Herr Csíky 🙂

  2. Bajzáth RKC Says:

    Nah amikor a csaje megszólal nah az csuhaja…:)


Vélemény, hozzászólás?

