Nyomás így, úgy, amúgy – mai edzés


Ma a nyomásokhoz volt nagy kedvem. Tesztelni is teszteltem magam, mert igencsak úgy éreztem, erősödtem. És lőn:

Ízületek átmozgatása, bemelegítés
5-5 katonai nyomás 16kg – csak hogy bejárassam magam 🙂
3-3 katonai nyomás 20kg
4x 2-2 katonai nyomás 24kg – bizony ám! ez REKORD 🙂 bevallom töredelmesen, ballal nem volt teljesen statikus, sőt jobbal sem a vége felé, de határozottan állítom, hogy uraltam a helyzetet! 🙂
1-1 BUP (ez is katonai nyomás, de talppal felfelé áll a kettlebell) 20kg
2x 2-2 BUP 16kg – itt azért már kellett kapaszkodni rendesen

És mivel “nincsen nyomás húzás nélkül”…
4×3 húzódzkodás + 8kg kettlebellel 🙂

Explore posts in the same categories: Kettlebell

4 hozzászólás - “Nyomás így, úgy, amúgy – mai edzés”

  1. Milko Says:

    Gratulálok, szép rekord, remélem nemsokára lekörözöd az én rekordomat: 5×5,5 a 24-el 🙂 Motivállak remélem rendesen:-)

  2. Bajzáth RKC Says:

    Gratulálok!


Vélemény, hozzászólás?

