Snatch teszt


Eljött a snatch teszt ideje. Eddig még sosem csináltam 10 perces tesztet. Ez nem az un. USSS teszt volt, ahol, a férfiaknak 24 kilós kettlebellel 10 percig kell snatchelniük, úgy, hogy akárhányszor letehetik és akárhányszor kezet cserélhetnek.

Ez egy FeRKC féle, első, 10 perces snatch teszt volt, mégpedig 16 kilós kettlebellel és nagy kíváncsisággal.

A 10 perc alatt 3szor tettem le a súlyt, kézváltás 10 imétlésenként történt. Számokban ez így alakult: 60 – 40 – 40 – 27

Nem rejtem véka alá, és remélem többeket még motiválok is, eme csekélyke eredménnyel, összesen 167 ismétlés sikerült a 10 perc alatt!

Éreztem rendesen, hogy az elmúlt hónapokban a kettlebell gyakorlatok technikailag precíz kivitelezésével és a max erő növelésével töltöttem ki az edzésidőket, amit persze egyáltalában nem bánok, sőt! 🙂 Ezentúl egészen biztos, hogy heti 2-3 alkalommal ballisztikus gyakorlatokat is beiktatok.

Explore posts in the same categories: Kettlebell

4 hozzászólás - “Snatch teszt”

  1. fallenangel0823 Says:

    Gratulalok.Ebben az eredmenyben csak a suly 3szori letetele a csekely…CsikySystem on the top 😀
    Kivancsian varom a kovetkezo Ferkct…

  2. Milko Says:

    Nagyon jó eredmény ez, és csak jobb lesz. Úgy olvasgattam, hogy a legtöbbeknél az erőnövelési időszakban a ballisztikus gyakorlatoknál csökken a teljesítményük. Szóval nagyon jó ez az eredmény 🙂

    Gratula:

    Milko


Vélemény, hozzászólás?

