Pistol – sikerült! :)


A pistol – egy lábas guggolás, igen nagy kihívás volt (na, jó, még most is az) számomra. Finoman fogalmazva a lábaim nem egy ugróatléta lábaihoz hasonlatos izomzattal rendelkeznek. Kamaszkoromban igen sok problémám akadt a bokám, a csípőm területén. Az RKC kurzuson is a guggolással szenvedtem meg a legjobban.

Lakatos Péter TL RKC barátom néhány hónapja felvetette, mi lenne, ha elmennék az RKC II képzésre. Örültem, hogy felvetette az ötletet, de elhamarkodottnak ítéltem meg, hogy rábólintsak… Ó, persze, megyek! A pistol egyáltalán nem ment, a katonai nyomás – amit jelenlegi testsúlyomból számítva (67kg, ehhez vagyok 190cm) – 32 kilós bellel való abszolválása, hát … meredek, na! Menni megyek, de nem az idén! 🙂

Az elmúlt hónapban olvasható volt a blogomon, hogy a pistol rávezető gyakorlatait vettem górcső alá, gyakoroltam lelkesen. Sehogy sem tudtam két holtpontot áthidalni. Az egyik a lefelé menet végén, sutty, leültem a hátsó felemre. A felfelé indulásnál pedig sehogy sem indult el.

Tegnap találkoztam Péterrel, jól átbeszéltük a problémát és nagyon sokat segített, amit ezennel is köszönök! “Csak” annyi volt a megoldás, hogy egy picit máshová helyeztem lefelé a súlypontomat, valamint a tekintetemet. Nem is tudom, de talán mégis…. én lepődtem meg jobban! Azóta is próbálgatom és közben ilyeneket mondok a “nézőközönségnek” – a feleségem, barátaim – na ezt figyeld! nézd! na, mit szólsz!? 🙂 Örülök, nagyon és ezt jól megosztom!

Explore posts in the same categories: Kettlebell

7 hozzászólás - “Pistol – sikerült! :)”

  1. tiekuanyin Says:

    hurrá !!
    GRATULÁLUNK mindhárman!! A, A és Rö (ja! meg Dö)
    (A magasba dobálnálak örömömben, ha tudnálak.)

    • csikysystem Says:

      Köszönöm a gratulációkat! 🙂

      Anikó!
      Inkább a Pötyit… 🙂

      Ádám!
      Ez neked is köszönhető! Sokat segítettél az RKCn! Köszönet!

      Misi!
      Biztos vagyok benne! 🙂

      Tibi Úr!
      Ezek szerint Te is vagánykodsz… 😉 Gratulálok!

      Feri, alias FeRKC, CsiriBá, Pálcikaember, Dr. Botsáska, stb

  2. Ádám Says:

    Hajrá FeRKC. A “pálcika lábaknak” lassan végük!
    Így tovább! Ádám

  3. Erdodim Says:

    Készülgess, aztán majd megyünk együtt RKC II-re jövőre 🙂 Már amennyiben jövőre RKC I leszek 😀


  4. Gratulalok Csiky UR!

    Nekem is mult heten sikerult eloszor 2 hetnyi gyakorlas utan el tudom kepzelni milyen boldog vagy.
    Amugy a legjobb vagizos gyakorlat mutogasd csak… 😀 !

  5. rkchungary Says:

    Feri,

    Azt le sem írod, hogy közben varázsszavakat mormoltunk? 🙂

    • csikysystem Says:

      Péter,
      Végül is… nincs benne semmi titok, meg aztán hátha mások javára is válik: Na látod! Ez az! Hoppá! Jaj, de jó! Sikerült! Köszönöm! 🙂
      Üdv, Feri


Vélemény, hozzászólás?

