H – M – T


Ma Kónya Gyuri barátom vezette üzleti képzésen voltam. Azaz voltunk – Vass Károly RKC barátom is eljött Szlovákiából, valamint egy gyógymasszőr tanítványom. Nagyon jól éreztük magunkat, sokat tanultunk, beszélgettünk.

A képzés során hangzott el ez a rövidítés, amit ebben a formában még nem ismertem. Persze lehet, hogy olvastam már erről, de a megértés szintjére csak most jutott el. A legizgalmasabb élményem az volt ezzel kapcsolatban, hogy megértettem, minden olyan esetben működik, amikor emberekkel dolgozol! Ilyen az SMR és a Trigger kurzus, a masszázs, a kinesiology tape és… az RKC is!

Hogy ne rejtsem véka alá a 3 betű 😉 kifejtését:
Használd – Mutasd – Tanítsd!

Explore posts in the same categories: Gondolatok és idézetek

6 hozzászólás - “H – M – T”

  1. Tiekuanyin Says:

    jó. Szerintem hiánybetegséget kapsz,ha nem hárombetűs…
    🙂
    TKY

  2. Milko Says:

    Biztosan bennem van a hiba, de a Mutasd miért került a Tanítsd gyűjtőfogalmon kívül? A mutatás a tanítás egyik része (ebben a kontextusban legalábbis), önmagában nem állja meg a helyét, szóval biztosan többet jelent, mint amit a szem láthat:-).

    • csikysystem Says:

      Szia Milko!
      Amennyiben a Tanítás részeként értelmezzük a Mutatást, akkor igazad van, magában nem álja meg a helyét. Ha úgy nézed, hogy – az RKCt véve példának – valaki Használja a bellt, az az első lépés (jó esetben). A második az, hogy megMutatja másoknak, ahogyan használja, nem otthon elbújva végzi a gyakorlatokat. Aztán, a harmadik lépés az, hogy el is magyarázza, miért úgy mutatta, tehát Tanítja. Hát… így gondoltam, kérem szépen. 🙂
      Üdv, Feri

  3. Milko Says:

    Teljesen plauzibilis a válasz, elfogadjuk (királyi többes) 😀


Vélemény, hozzászólás?

