SMR élménybeszámoló


“Két hete KM (Krav-Maga) edzésen valakivel összeütköztem a bal oldalamon, ami eléggé kellemetlen volt. Azóta nem tudtam úgy lefeküdni, hogy teljesen kiegyenesedek a földön.
Meglepő módon, már a láb átmozgatása után sokkal jobb lett, de a teljes test után elmúlt a dolog, és simán le tudok feküdni a földre, egyenesen 😀
A szeminárium után nagyon energikus voltam,  beugrottunk a Tactical Shop-ba, felkaptam egy 24kg-s kettlebellt és simám csináltam vele MP-t, pedig kb 2 hete próbáltam 24-el, és nem ment, azóta meg szinte nem is edzettem, a sérülés miatt (vagy csak 8 és 12 kg-val)
Megvettük a Return of the kettlebellt, kipróbáltam 2x12kg-val a 2 kezes sumo deadlift-et 😀 szóval nagyon jól érzem magam!
Köszönet érte!

Róde Gábor”

Gábor! Örülök, hogy segített az SMR masszázs a problémádon! Ráadásul ez a 24 kilós nyomás… gratulálok!

Reklámok

7 thoughts on “SMR élménybeszámoló

  1. Valamint az is érdekes volt, hogy a szeminárium végére nyújtott lábas hajolásnál már leértem a fölig tenyérrel, Feri rám is zólt, hogy ne toljam el a padlót 😀

  2. Akkor beszámolok a további fejleményekről! Tegnap este SMR, ma már simán ment a 16kg-al az edzés 14 db 2 perces gyakorlat 😀 Utána persze SMR !!! Huuu mez zseniális 😀 😀 😀

  3. Aahhh… az még messze van… Örülök, hogy ide sikerült eljutnom… pár hónapja még a 8kg-is is soknak tünt…
    MOst egy darabig elég lesz majd a 24kg-s, vagy a 20-as, ha lehetne kapni 😦

Vélemény, hozzászólás?

