Mai edzés


Egy hónapja (május 12-én) csináltam először e FeRKC féle 🙂 10 perces snatch tesztet. Azaz 16 kilós kettlebellel, bármennyi kézcserével, bármennyi lerakással. Akkor 167 ismétlést tudtam eszközölni.

Ma 180 volt a cél, de titkon reméltem, hogy akár a 200 is menni fog. Nem ment. 😦 Ez van. A mai eredmény 151 ismétlés. A terv az volt, hogy legalább az első 6 körben 10-10, a többiben minimum 8-8 ismétlés legyen. Na, ezt nem tudtam ilyen szépen tartani, de a 10 percet lenyomtam, ez legalább sikerült.

Utána 5×5 húzódzkodást terveztem. Lett belőle 5-5-4-3-3. Ugyancsak… ez van.

Tanulság: tervezni jó, edzeni még jobb! 😉 Természetesen egy hónap múlva újra teszt! 🙂

Explore posts in the same categories: Kettlebell

5 hozzászólás - “Mai edzés”

  1. Milko Says:

    Szeva Feri,

    Látod, mégis van abban valami, hogy az erőedzés nem feltétlen jelent jót a ballisztikának. És legközelebb menni fog a 180. Egy kis motiválást küldök neked… 🙂

    http://girjevik.blog.hu/2009/05/27/ujabb_felmeres

    Majd ezen pimaszságomért remélem nem fogsz büntetni vasárnap 😀

    Milko

    • csikysystem Says:

      Szia Milko!

      Látom, látom. A múltkor is már láttam valamit ebből. 🙂 Nincs mese, több ballisztikára van szükség és ami talán fontosabb, rendszeresebben. Ugyanis a technikai és erőedzés, amiket folytattam az elmúlt időszakban, rendszeresek voltak, szemben a ballisztikával. Ezen változtatok. 🙂

      A motiváló bejegyzést még frisseiben elolvastam, hüledeztem is! 🙂 És… vasárnap találkozunk! 😉

      Üdv, Feri

  2. Tiekuanyin Says:

    Miért 10 perc? 🙂

  3. aalbert Says:

    titkos információim szerint Feri ezentúl a kezeléseit rövidebb idő alatt, de intenzívebben hajtja végre: ezért a tíz perc…
    nem lesz több órákig tartó tipi-tapi, csavar rajtad párat oszt kész…
    vagy ezt csak álmodtam?


Vélemény, hozzászólás?

