SMR beszámoló – véraláfutás, fájdalom


“Június 6-7-i  Krav-Maga edzéseken beszereztem több véraláfutást a lábamra – mindkét térdemen és az alsó lábszáramon is tenyérnyi nagyságú kék-zöld-lila foltok -, ezek  általában 2-3 hét alatt szoktak elmúlni.  A szombati SMR szemináriumon is még elég feltűnően látszottak a lábamon ezek a sérülések.
Vasárnap vettem észre, hogy feltűnően javult az állapot, a nyomás-érzékenység is csökkent és miután vasárnap és hétfőn is végigcsináltam az SMR-t, kedden reggelre a háromból kettő  teljesen elmúlt, a harmadik pedig alig volt látható. Szerdára teljesen felszívódott. Bámulatos.
Kidobom az összes véraláfutás-kezelő kenőcsöt, amivel eddig hiába próbálkoztam. Hatalmas köszönet Ferinek az okításért, türelemért és odafigyelésért!

Cserhalmi Eszter”

Explore posts in the same categories: SMR System

One Comment - “SMR beszámoló – véraláfutás, fájdalom”

  1. rgb Says:

    Feri,

    Ezt én is köszönöm, igy legalább nem kell magyarázkodni, hogy nem verem a feleségem 😀 Pedig igen, de Ő is engem 😀 😀 😀


Vélemény, hozzászólás?

