Rovarcsípés – Kinesio Tape


Tegnap előtt a belvárosban megtámadott a valami. Éppen EFG barátommal beszélgettem, amikor észrevettem – muszáj voltam -, hogy valami belém csípett. Azt hittem, valami mutáns városi szúnyog, ami, ha megcsíp, kétszer akkor lesz az ember vádlija – mondjuk ez az én esetemben javítana az Pálcikaemberségen 😉 -, de nem az volt, hanem egy picike légy. Jól elhessentettem, de csak visszajött, és megint jól megharapott. Na, most már alaposan elkergettem.
Estére eléggé fájt a csípés helye, be is kentem varázsszerekkel, krémmel, propolisz tinktúrával. Tegnap reggelre a csípés helye belilult, körülötte kb. 2-3 centis rózsaszín udvar keletkezett és fájt! Megint krém, propolisz. Megint csak este lett, és nem javult a helyzet, sőt romlott.

Ma reggelre alaposan beduzzadt az udvar területe is. Ekkor belém hasított a gondolat, jól megtapaszolom! 🙂 Un. nyiroktechnikát alkalmaztam a területen. Egy órán belül a fájdalom jelentősen enyhült, aztán borzasztóan elkezdett viszketni, de kibírtam. Két óra múltán a duzzanat a felére csökkent és a viszketés is nagymértékben enyhült. A lila folt halványodott, de még megvan. Várom a reggelt, remélem, elmúlik. 🙂

Emellett benyomtam kb 3000 mg C-vitamint és jó sok MSM-t, valamint rengeteg tiszta ! vizet, amúgy is jó melegre sikeredett ez a mai nap! 🙂

Reklámok

4 thoughts on “Rovarcsípés – Kinesio Tape

  1. Hú. Az lehet, hogy egy Bébi Bögöly volt ámLehetne kérni,hogy fotózd le a dolgot, ha még van valami nyoma?
    Juj és jobbulást!

    1. Szia Ani!

      Hát, nem tudom mi volt, olyan légy-féle és nagyon harapott és pici volt.. Ok, lefotózom, holnap, addig még rajta hagyom a tapaszt, sokat enyhített a fájdalmon és a puklit is szépen lehúzta! 🙂 De nyoma van, mintha megütöttem volna.

      Üdv,
      F.

  2. Hola!

    Pedig ott és akkor ennyire nem tűnt azért veszélyesnek az a légy (bögöly?)…
    Egyébként a dolgozó nép mostmár tényleg szeretne egy posztot a tiszta ! vízről.
    Legalábbis én 🙂

    1. Kedves EFG Dolgozó Nép!

      Ja, nem tűnt annak, a kis huncut, de ez van, túlélem! 🙂
      Régebben írtam ilyen bejegyzést, de érik a következő, szerintem a hét végén írogatok is, lesz időm. 🙂

      Üdv,
      F.

Vélemény, hozzászólás?

