Este, a parkban… :)


A hét végén kirándulni voltunk a családdal itt, ott, amott… edzés picike volt csak, inkább ízületi átmozgatás, sok vezetés, kis úszás, séta, játék Pannival. No, de erről a következő bejegyzésben…

Ma estét már nagyon vártam. Lementem a parkba…

Kötéledzés – mivel lemerült az elem a GymBoss haveromban, aki mindig rendre csipog, ahogy azt megbeszélem vele előre 😉 , maradt a matek, azaz számoltam, mégpedig emígy:
30 alternatív hullám
30 dupla hullám
30 alternatív hullám
pihentem, kb fél-egy perc között – a fenti menüből 5 kör 🙂

Mivel “csak” a karomat éreztem erősen, így lenyomtam még: 3×100 alternatív hullám futással – na, azért lihegtem is… 🙂

Reklámok

2 thoughts on “Este, a parkban… :)

    1. De. Csak egyet nem értek… miért rémülnek meg a kedves invitálástól… mondom: “Csak tessék, csak tessék! Egy perc kötéledzés, egy perc pihenő!” … Lehet, hogy sok az egy perc? Mármint pihenő!? 😉

Vélemény, hozzászólás?

