Tépéske


Huszárik Tibi barátom nemrégiben a következő ötlettel állt elő: közelgő születésnapja alkalmából kitűzött célja, hogy képes legyen eltépni egy pakli magyar kártyát.

Tibor a “Senior Kettlebell Válogatott” tagja, idestova 10 hónapja rendületlenül gyűri a vasat, igen nagy eredményeket elérve. Emellett Krav-magázik, heti 4-5 edzésre elmegy. Egyszóval Tibor kemény “srác”, menni fog ez neki. Igen ám, de meg kell ugyebár mutatni, hogy is van ez a kártyatépés. Úgy döntöttem, itt az idő, nekiveselkedem én is, hogy tapasztalatot szerezve tudjak segíteni Tibornak. Beszéltem Lakatos Péter barátommal, aki ebben a műfajban igencsak elől jár. Péter javaslatára elkezdtem megnézni, mi a maxom, mármint lapokban.

Ma 15 lapnak estem neki. Ment is, bőven fél percen belül – nem mértem a pontos időt sajnos. Aztán gondoltam egy merészet és az eltépett fél paklit újra félbe téptem. Na, ez már combos volt, de sikerült.  Holnap újra nekiveselkedem 🙂

Explore posts in the same categories: Általános

Vélemény, hozzászólás?

