Heti történések


A héten igen sok minden történt… 🙂

Vasárnap üzleti képzésen voltam. Előadást is kellett tartanom. A tiszta víz szerepéről beszéltem, valamint bemutattam egy igen látványos vízpróbát – erről tervezek hamarosan videót is feltenni.

Hétfőn, egy már korábban hozzám forduló sráccal, akit nevezzünk Á-nak, látogattam el Etter Dénes barátomhoz és kollégámhoz. Á-nak igen érdekesen működik, azaz nem működik a jobb bokája és vádlija. Erről bővebben a napokban írok és még egyéb más esettanulmány is a tarsolyomban hever. Köszönet érte mindenkinek, aki megkeres a bújával, bajával! 🙂

Kedd. Egyedül vezettem le az edzést a Fradi vízilabdásainál. Elképesztő, hogy milyen gyorsan tanulnak a srácok! Kitartóak, figyelmesek, komolyan veszik az edzést és a korrekciós gyakorlatokra is igencsak ráéreztek! 🙂
Este ugyancsak Déneséknél kerti parti. Az est fénypontja, eredeti görög recept alapján készült fasírt! No, meg persze ott volt Virágosi “Sün” Balázs, a gyerekek legnagyobb örömére.

Szerdán újabb érdekes esetek, erről később. Este mozi, mégpedig Coco Chanel. Nekem nagyon tetszett. Ajánlom mindenkinek, aki szereti a “picit művészfilmeket” is. Ugyan nem pörgős a film, de nagyon megindító és elgondolkodtató. Tényleg.

Csütörtök, azaz ma. Várva várt nap! 🙂 Lásd a következő bejegyzést! Reggel a “senior válogatott” edzett egy nagyon keményet!

Explore posts in the same categories: Általános

Vélemény, hozzászólás?

