Első “próbaedzés”


Ma nekiveselkedtem. Súlyként természetesen 🙂 kettlebellt használok, a gyakorlatok neveit angolul írom – feloldásért katt ide, EFG barátom remek szösszenetet írt erről!

JM – bemelegítés
4x 20 Swing 2x16kg – sorozatok között 45 sec pihenő
4×6 Deadlift 2x20kg – sorozatok között 45 sec pihenő
4×6 Goblet Squat 2x16kg – sorozatok között 60 sec pihenő
4×4-4 Military Press 16kg – sorozatok között 60 sec pihenő
4×6 Row 2x20kg – sorozatok között 60 sec pihenő
4×6-6 Floor Press 16kg – sorozatok között 60 sec pihenő
4×5 Janda Sit Up

Köszi Ádám RKC, tetszett! 😉

Utána SMR sajnos nem fért bele az időmbe, este mindenképpen egy teljes “generál”. A fenti menüt bemelegítéssel, a pihenőidők betartásával 55 perc alatt tudtam le. Az edzés része még a húzódzkodás saját testsúllyal és lábemelés függeszkedve, de ezt ma nem tudtam megoldani. Ez van. 🙂

Edzés után bekapkodtam néhány “bogyót” – Glükozamin-kondroitin, Kollagén, Aminosav komplex, valamint 2,5 ml Flavonoid Komplex. Erdődi Misi RKC javaslata, azaz a pacal helyett 🙂 pedig befaltam egy jó adag gyümölcsös túrót (magam készítettem – túró, őszibarack, méz, őrölt lenmag). A “bogyókat” az Ökonet cégnél veszem, lassan egy éve használom a náluk beszerezhető termékeket, nekem bevált, ajánlom mindenkinek – ha nem tudod, mik ezek, vagy érdekel, nyugodtan írj, vagy hívj (elérhetőségeimet ide kattintva találod!).

A mai menü egyébként gulyásleves és tócsni – vagy cicege, tócsi… ki hogy ismeri -, jó hagymás körözöttel. 🙂

Reklámok

6 thoughts on “Első “próbaedzés”

    1. Nem egészen… ez a FeRKC Pálcikaemberségéből Stickman-ségbe való transzmutációjára kell. 😉
      Az erkácés felkészítést megbeszéljük. Aztán jól megizzasztunk Anikó RKCval, okés?

      FeRKC 🙂

Vélemény, hozzászólás?

