Pótlás


Az elmúlt hét igen mozgalmas, izgalmas, kellemes, ugyanakkor megterhelő volt. Kis családom Ajkán volt, a “Maminál”, végtére is ez volt a nyár utólsó hete. Jómagam meg Pestországban.

Kihasználtam az alkalmat és annyi ismerősömmel, barátommal találkoztam, amennyivel csak tudtam. Volt családi látogatás – csodálatos vacsorával és tartalmas beszélgetésekkel 🙂 -, baráti mozizás ;), ismét egy kellemes vacsora, gratulációval! :), valamint együtt tervezéses, világmegváltó baráti beszélgetések, nem utolsó sorban pedig belecsöppenés egy motoros klub-találkozóba, ahol igen érdekes emberekkel ismerkedtem meg.

És a kimaradhatatlan… edzés. Ádám RKC barátom javaslatai alapján haladok, mint eddig. A héten még megy az eddigi program, aztán egy picit variálunk.

Explore posts in the same categories: Magamról, család

4 hozzászólás - “Pótlás”

  1. Milko Says:

    Üdv,

    Jó hallani, hogy te is élsz 😀

    Eredmény? Nem a funkció, meg állóképesség stb stb. Súlygyarapodás van már?

    Milko

    • csikysystem Says:

      Szia Milko!

      Van. Most már rendelkezésemre áll egy hiper-szuper 🙂 mérlegelő készülék, ami a testösszetételt is kiszámolja, de még nem merültem el a használatában.
      Gondolhatod, állandóan méregetem magam… 🙂 Persze rendszert kovácsolok, úgyhogy a jövő héttől adom közre, mekkorát gyarapodtam!

      Üdv,
      F

  2. Viktor H Says:

    Szervusz Mester 🙂

    A tegnapi foglalkozást még mindig érzem ,várom a házi feladatokat 🙂

    Üdv

    Viktor H


Vélemény, hozzászólás?

