Kettlebell Zalaegerszegen!


Balázsik Anikó, a “zalaegerszegi Csapatkapitány” az orosz erőművészek nyomába eredt! 🙂

Anikó, aki komoly felkészülés után sikeresen levizsgázva RKC Instruktor lett immáron “médiasztár” lett! 😉

Megjelent egy cikk a vele készült interjúról a Zalaegerszegi Újságban. Ide kattintva olvashatod!

Amennyiben a közelben – Zalaegerszeg és környéke – laksz, bátran keresd fel, biztosan segíteni fog, legyen szó akár kettlebellről, akár SMR- és Trigger masszázsról, vagy gyógymasszázsról. A blogját ide kattintva találod!

Explore posts in the same categories: Kettlebell

2 hozzászólás - “Kettlebell Zalaegerszegen!”

  1. tiekuanyin Says:

    Tapasztalat,hogy a kettlebellt használóknak nagy szüksége volna az SMR-re,és teli vannak csomókkal, de ezt első lendületben amolyan lightos kiegészítésnek, nem pedig alapvetőnek tekintik.Ezt annak tudom be, hogy nálunk itthon nagyon gyerekcipőben jár az állampolgárok testismerete.Mindenki ismer 400 fajta módot arra, hogyan fogyjon 30 kilót egy hét alatt, de pl. azt,hogy milyen az ízületi mobilitása (azt hiszem, Feri, ez a közös heppünk), adottságnak és nem fejleszthető állapotnak tekintik. Ahogyan a feszes izmok stb. problémakörét is.

    (vicces: valamelyik nap új beteg,közli velem: “Masszázsra jöttem, de én nagyon kötött vagyok. mondtam Neki, semmi baj, én meg horgolt…mert ha akkor elkezdem mondani, elmegy az idő. Masszázs után csak annyit mondott: “Lehetek még én is horgolt, úgy fellazult mindenem ” 🙂 )

    Azért örülök NAGYON, hogy az Általad képviselt rendszer felől közelítettem az RKC felé,mert így sokat tudok segíteni a szemből jövőknek,és természetesen Ők is nekem! 🙂

    • csikysystem Says:

      Anikó! Ennek a kommentnek egy részét engedelmeddel, külön bejegyzésbe szerkesztem. Nagyon jól elkaptad ezt a “grabancot”! 🙂

      Én is örülök, hogy tudok, tudunk segíteni! 🙂


Vélemény, hozzászólás?

