Tépés – kísérlet


Legutóbb augusztus 8-án rongáltam magyar kártyát. Azóta ez a foglalatosság egy kissé háttérbe szorult, a testsúly növelése lett a fő cél.
Mindenesetre meg-megragadom a gumiblokkot és megpróbálom széttépni.

Ma meglepődtem. Persze már többször tapasztaltam, hogy milyen “alattomosan” képes fejlődni az erő a funkcionális edzések hatására, használj akár kettlebellt, kötelet, indian bellt, vagy akár a saját tested, mégis a mai nagy meglepetés volt.

Egy hónappal ezelőtt 18 lapot sikerült eltépnem 48 másodperc alatt. Ma ennek maradványát, azaz egy 18 lapos félbetépett paklit téptem újra félbe – nem mérve az időt. Ezután 25 lapot vettem a kezembe és 38 másodperc alatt ketté is téptem! 🙂 Szeptember végére szerintem meglesz a teljes magyar kártya pakli – reményei szerint 30-40 msp között. Aztán jöhet a póker…

Explore posts in the same categories: Magamról, család

One Comment - “Tépés – kísérlet”

  1. tiekuanyin Says:

    húha Feri.húha.


Vélemény, hozzászólás?

