Edzések


Tóth Ádám RKC barátom segítségével jól kiötlöttük a jövőbeni edzéseim. Az edzések három napra oszlanak. Egy nap korrekciós gyakorlatok, egy nap felhúzás és guggolás központú kettlebell gyakorlatok és egy nap törzs és felsőtest központú gyakorlatok.

Egyenlőre “kísérleti fázisban” vagyok. Ez azt jelenti, hogy az előírt gyakorlatokat végrehajtom, de ha kell változtatok vagy az ismétlésszámon, vagy a súlyokon – akár felfelé, akár lefelé.

Ma abszolváltam a korrekciós napot. Huhh, nagyon durva volt. Pedig – egy rövidke kettlebelles vérkeringésfokozás kivételével – csak a talajon feküdtem, valamint néhányszor Swiss ball-t, vagy más néven Fitness labdát használtam. Részletek hamarosan. 🙂 Előljáróban annyit, hogy alig bírtam feltápászkodni… Köszönöm Ádám RKC! 😉

Explore posts in the same categories: Kettlebell, Magamról, család

2 hozzászólás - “Edzések”

  1. Viktor H Says:

    Üdv Mester!

    Ilyen sűrű program után elhiszem ,hogy nem marad energiád a fotók publikálására 😀


Vélemény, hozzászólás?

