Korrekciós gyakorlatok


Nézzük, mi volt a tegnapi menü… Jelzem, sokkal erőteljesebbnek érzem az izmaimat, izomlázam nincs, jó szolgálatot tett az SMR már megint! 🙂

Bemelegítés – JM, 2×20 swing 24kg, 2×5-5 egykezes deadlift 24kg

Kétlábas félhíd pozíció talajon – 3×10
Egylábas félhíd pozíció talajon – 3×5-5
Egylábas félhíd pozíció, nyújtott láb távolítás-közelítés, talajon – 3×4-4
Nyújtott lábas híd pozíció labdán – 2×10
Nyújtott lábas híd pozícióból térd hajlítás labdán – 2×5 – itt már nem tudtam felállni, kinyiffantam 😉
Kétlábas híd pozícióból láb emelés-távolítás-közelítés labdán – 2×5-5
Alkartámasz előre nyúlás – 5-5
Alkartámaszban lábemelés – 5-5
Fekvőtámasz pozícióban ellentétes térd behúzás csuklóhoz – 2×5-5

A gyakorlatok között 30-40 sec pihenőt tartottam. A bemelegítéssel együtt 50 perc alatt “ettem” meg a menüt.
Utána 20 perc SMR, kifejezetten az alsó végtag, a farizmok és a derékszakasz izmai.

Advertisements
Explore posts in the same categories: Kettlebell, Magamról, család

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s


%d blogger ezt kedveli: