A víz hatása a szervezetünkre! – lúgosítás


FONTOS! Az alábbi videó colonoscop (béltükrözéses) vizsgálat felvételeit tartalmazza! Előfordulhat, hogy valakinek “gusztustalannak vagy visszataszítónak” tűnik, mindenesetre nagyon ajánlom a megtekintését, enyhén szólva tanulságos!

A videó anyaga a lúgos vízzel történő kezelés hatékonyságát mutatja be. A bemutatott példák egyértelműen rávilágítanak arra, mennyire fontos mit eszünk és mit iszunk, azaz mit viszünk be a szervezetünkbe. Ne feledd, a belekből szívódik fel a táplálék, amit megeszel, amit megiszol! Nem mindegy, milyen állapotban tartod a beleidet! Már Hippokratész is így fogalmazott: A halál a belekben lakozik!

A választás lehetősége a Tiéd, eldöntheted, mit eszel, mit iszol. A Te döntésed. A döntéseidnek pedig eredményei, következményei vannak. Egészség vagy betegség.

A filmet angol nyelven kommentálják. Ha nem tudsz angolul, a képek akkor is magukért beszélnek. Az első két példán kívül először a beteg bélrendszert láthatod, utána a kezelés utáni állapotot (After Treatment – Kezelés után)! Amikor azt hallod “Kangen Water”, az a lúgos vizet jelenti.

És hogy mi a kezelés!? A szervezet lúgosítása, mégpedig tiszta, lúgos vízzel, valamint a táplálkozás átalakításával. Megdöbbentő példákat fogsz látni! Lúgos vízhez kis hazánkban is hozzájuthatsz. Megveheted a boltban, vagy vásárolhatsz olyan készüléket, aminek a segítségével saját otthonodban juthatsz friss lúgos vízhez, sokkal olcsóbban.

Ilyen “Kangen”, azaz lúgos vizet előállító készüléket már korábban ismertem, de igen borsos ára volt/van. Legnagyobb örömömre találtam egy olyan készüléket, aminek az ára az előzőnek csupán töredéke. Ha érdekel ez a téma, vagy bővebb információt szeretnél, esetleg kíváncsi vagy arra, hogyan tudnál ilyen készüléket beszerezni, írj kommentben, vagy privátban – ferenc.csiky@triggermassage.hu.

És íme a videó – szerintem tedd félre a szendvicset, az most nem idevaló…

Explore posts in the same categories: Általános

11 hozzászólás - “A víz hatása a szervezetünkre! – lúgosítás”

  1. Viktor H Says:

    Üdv Mester!

    Aki már átesett colonoscopián az tudja ,hogy nem maga a betekintés ami kellemetlen ,mert be van az ember drogozva hanem az elötte való nap és az előkészület 😀
    A látványról nem mondok semmit , de most pár hétig nem fogok megfordulni egy csins Női hátsó látványa végett .
    Hogy a témához érdemben hozzá is kérdezzek :
    A lúgos vizet alulról vagy felülröl kell fogyasztani?

  2. rgb Says:

    Üdv Mester!

    Mi számit lúgos viznek? Nálunk kb 7,5-8,5 pH-s viz folyik a csapból, ami olyan 12-16nK-s. Bár én inkább savanyitani, és lágyitani szoktam, de az nem humán felhasználásra megy 😀
    Milyen készülékkel lúgositanak? Ez érekelne engem is!

    • csikysystem Says:

      Szia RGB! 🙂

      8,5-10 pH közötti érték az, ami már lúgosnak mondható, de leginkább a 9,5 pH az, amit ilyen jellegű terápiában alkalmaznak. Ha jól tudom, a pH és a vízkeménység (nK) között nagy összefüggés nincs. Az utóbbi érték azt mutatja meg, hogy a vízben mekkora az oldott állapotban lévő ásványi só mértéke.
      Ha valamikor jársz Pestországban, szívesen megmutatom a ketyerét, ha nem, küldök róla anyagot.

      Üdv és POWER! 🙂
      Feri

  3. Judit Says:

    A látvány még hagyján, bár helyenként nem gyenge az se – szerencse, hogy szagokat nem mellékeltek a videóhoz, khömm.
    Mit képesek emberek a beleikben vonszolni magukkal, szörnyű 😦
    Azt mondjuk én nem hiszem, hogy ezek a látványos javulások csak holmi lúgos víztől történtek. Tutira volt ott egy kis öblítés, célirányos diétáztatás, egyebek.

    • csikysystem Says:

      Szia Juci!

      Jaja, nagy szerencse! 🙂
      A látványos javulás egyik, de hangsúlyozottan fontos része a lúgos víz fogyasztása. Emellett valóban van egy javasolt étrend. “Öblítésről” nem tudok, de szerintem amúgy is javallott. Ha már fogat mosunk… nem igaz!? 🙂

      Üdv,
      Feri

  4. rgb Says:

    Hmm, akkor az kevés… Készülék érdekel, nekem itthon csak R/O vizlágyitóm van, amni mellesleg savanyit (kb 6-6,5ph-ra és olyan 2-6 nK-ra)( A gyantás lágyitást felszámoltam, elég volt a macerából :D) Sajnos kemény lúgos vizünk van, meg áttértem afrikai sügérekre, azoknak ez pont jó, sőt!!! Tiszafüredi lúgos vizet szoktam venni, néha-néha. De mindig 5 literes flakonokkal mászkálni az macera. Jobb lenne, ha itthon a “csapból” folyna 😀 egyébként kuraszerüen kell alkalmazni, vagy folyamatsoan kell inni a lúgos vizet?
    Bp-vel kapcsolataban, mikor lesz valami program,(már nagyon várjuk ám!!!!) amiről szó volt anno, mert akkor biztos megyünk, van valami folyamatos fájdalom a bal vállamban azt is megmutatnám, mert egyre kellemetlenebb, és 0 pontot kaptam rá FMS-ben. Attila mondta, hogy jó lenne ha TE néznéd meg.Az a biztos 😀

    • csikysystem Says:

      Szia Gábor!

      Nálam is alap az RO (Reverse Osmosis, fordított ozmózis) víztisztító. Pontos ph értéket nem mértem, de úgy tudom, nagyjából normál ph értékű, max enyhén savas. A lúgosítást eddig úgy oldottam meg, hogy használtam egy olyan készítményt, ami lúgosítja a vizet. A lúgosító készüléket rá tudod tenni az RO szűrőre, de fontos, hogy a visszasózó patron bent legyen (vagy cseréld ki újra), mert ha nincs minimális ásványi a vízben, akkor kevésbé lúgos vizet kapsz. Az eddigi tapasztalat szerint RO vízből 8,5-9,0 ph értéket lehet varázsolni. Vagy marad a csapvíz, ebből megy a 9,5 ph is. Ebben a készülékben is van szűrő, de nem RO. Viszont van belőle bizonyos szinten szűrt, de lúgos víz.
      A palackos cipelés… tényleg macera. Meg drágább, sokkal. Ismerek olyan RO víztisztítókat, amiket már korrekt áron (70.000.- alatt) meg lehet venni!
      A kúra-szerűség, vagy az állandó fogyasztás… attól függ, hogy mire akarod használni.
      Budapesten lesz program, október közepén. Szólok, ha konkretizálódik. 🙂

      Üdv,
      Feri

  5. rgb Says:

    Szuuper! Már nagyon várjuk az új programokat!!! 😀 😀 😀
    Lehet valamit tudni, hogy mit tervezel? Trigger, kötél?
    Egyébként az RO ami nekem van, az csak RO, nincs utána semmi visszasozó, mert alapvetően lágy savas vizre volt szükségem, nem is tudom, hogy lehet-e rákötni valamit, bááár…

    • csikysystem Says:

      Szia Gábor!

      Lesz ilyen, olyan, amolyan… még a leplet nem rántom le! 🙂
      Elvileg – a magyar szabványok miatt, az ÁNTSZ szigorú felügyelete mellett – kellene legyen, no de készüléke válogatja. A lényeg, hogy RO, és tiszta vizet iszol! 🙂

      Üdv,
      Feri

  6. rgb Says:

    Szuuper! szuper, csak nehezen tudom kivárni, szóval várjuk, csak háát a törelem 😀 😀 😀
    Az RO-m egyébként a halaimnak lett beszerezve,anno jó pár éve… Meg locsoláshoz szoktam még használni. Aztán átálltam dél-amerikaiakról közép-afrikaiakra. Nekik meg lúgos kemény viz kell, a lágy savasban ki is pusztulak…


Vélemény, hozzászólás?

