A “tömegemről”


Olyan, de olyan rendszeresen méregetem magam, hogy az már “kóros”. Reggel még ki sem nyitom a szemem, már állok a mérlegre, és…. tárárám… jól megtanultam használni a testösszetételt is méricskélő csodamérleget.

Azon kívül, hogy felettébb esztétikus, tényleg hasznos. Volt olyan nap, hogy sokat voltam a közelében és mértem, mértem, mértem. Konstatáltam, hogy ez így nem nyerő, mert mindig mást mér – ettem, nem ettem, ittam, nem ittam előtte. Persze, teljesen logikus, hogy ezek befolyásoló tényezők.

A döntésem: mérek reggel, ébredés után, mégpedig háromszor, mert egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés… 🙂 Ezt a módszert tesztelem még, majdan hétfőtől hétfőnként feltüntetem, hogy is állok. Megjegyzem, már közel a 68 kiló! Most már úgy nézek ki, mint egy sovány malac(ka). 🙂

Reklámok

4 thoughts on “A “tömegemről”

  1. Gratulálok a 68 kg-hoz!
    Nekem van pár kg feleslegem, azt szivesen felajánlánám, ha megoldható lenne a dolog 😀
    Szerintem ne mérjél ilyen sokat, felesleges.

Vélemény, hozzászólás?

