Itt a kezem, hol a lábam? – esettanulmány


D. egy kedves fiatalember, aki nemrégiben fejébe vette, kettlebell edzésre fog járni. A kettlebellel való ismerkedés közben kiderült, hogy nem mindig tudja a jobb kéz, mit csinál a bal láb… egy kissé kesze, meg kusza lett a mozgás.

Ez így igencsak veszélyes. Egyik kedves RKC kolléga küldte hozzám D.-t, hogy nézzük meg, mit tehetünk a cél és a siker érdekében.

D. nagyjából, egészében nézve rendben is van. Egy gond van, de azzal komolyan kell foglalkoznia. Ez nem más, mit az a képesség, hogy uralja a testét. Erre a problémára remek rendszer az RKC rendszere, viszont D. esetében életveszélyes a kettlebell használata, legalábbis egyenlőre.  Így marad a “Meztelen Harcos” megoldás, azaz csak és kizárólag saját testtel, saját testsúllyal végzett és végezhető gyakorlatok, valamint FMS korrekciós gyakorlatok.

Első körben néhányat megnéztünk D.-vel, ezeket alaposan le is ellenőriztem. Megbeszéltük, néhány hét múlva jelez, hogy halad. Kíváncsian várom az eredményt – megjegyzem, ennek csak akkor lesz hozadéka, ha tényleg elvégzi a gyakorlatokat.

Van, akinek való a kettlebell és van, akinek nem. Láttam már olyat, aki azt gondolta, neki való, de szerintem – és más RKC is ezen a véleményen van – nem, míg akadnak olyanok is, mint D., akiről első ránézésre azt gondolhatnánk, hogy nem való, pedig remek lehetősége nyílhat arra, hogy összehangolja a testét, miközben egészségre tesz szert. 🙂

Explore posts in the same categories: Esettanulmányok, Kettlebell

5 hozzászólás - “Itt a kezem, hol a lábam? – esettanulmány”

  1. erdodim Says:

    Tőlem is menni fog hozzád egy fiatal lány valszeg, megadtam a telefonszámodat. Az anyukája majd hív.

  2. tiekuanyin Says:

    ma pedig Imrénk érkezik 🙂
    telefonon küldtem Hozzád 🙂
    Blutúsz masszázs? 😀

  3. tiekuanyin Says:

    hú,annyira reggel volt, hogy azt hittem,már péntek van…de nemrég kiderült, hogy nem még 🙂

    Hozzám neeeeeeeeeeeeeeeeeem jön I., nevezzük I-nek 🙂
    Csak nagyon kíváncsi vagyok, mit látsz,mert én csak a szavait hallottam. Remélem, SMR fanatik lesz.:-)


Vélemény, hozzászólás?

