Gyarapodási és korrekciós eredmények


Összességében nagyon is meg vagyok elégedve az eredménnyel. 2009. szeptember 11-én kezdtem el a Huminsav kúrát – köszönet érte Tibi! 🙂 –, szeptember 20-án pedig azokat a korrekciós gyakorlatokat, amelyekkel a felszívódási zavarokat igyekeztem – pontosabban igyekeztük 🙂 – megszüntetni, vagy legalábbis nagy mértékben javítani. Ez sikerült.

Látszik egyrészt a “tömegemen”, ugyanis az akkori 65 kilogrammról, nagyon stabil 68-68,5 kilogrammra változott a testsúlyom. Ezen felül a blokkolt deréktáji szakasz kilazult és egyre nagyobb mozgás tapasztalható benne, aminek következtében növekedett az erőkifejtési képességem, és az idegi kapcsolatoknak köszönhetően ez által is javult az emésztés.

E kettő, úgymint a táplálék felszívódásának javítása – a huminsav méregtelenítő hatása -, valamint a blokkolt deréktáji szakasz kioldása összefügg és kölcsönösen hat egymásra.

Tóth Ádám RKC barátommal egy hónapnyi időt szántunk a korrekciós és emésztőrendszer-javulós időszakra, ami ma lejárt, így egy ma már egy kicsit másképp is mozogtam…

JM
5 haskerék térdelésből indítva
5 taktikai húzódzkodás
5 lábemelés függeszkedve – térd a mellkashoz, “gördítve”
2 perc pihenő, majd a fenti menü még kétszer
3×1-1 TGU 24kg
2×1-1 BUP szakaszos TGU a hídig 12kg
2×1-1 BUP TGU 12kg
SMR és bableves… 🙂

Explore posts in the same categories: Kettlebell, SMR System, Vitaminok, étrendkiegészítők

Vélemény, hozzászólás?

