Mindig keresd az “igazit”!


Amikor valamit tanulni akartam, mindig alaposan körülnéztem, kérdezősködtem. Sokáig éppen azért nem végeztem el a gyógymasszőri iskolát, mert hosszú ideig nem találtam olyan elhivatott oktatót, mint amilyen Rózsika néni volt – és még ma is Rózsika néni! 🙂

Amikor megismerkedtem a kettlebellel, a számomra elérhető legjobbat kerestem – így jutottam el Lakatos Péter barátomhoz…

Sokszor látok olyat, hogy valakit megmasszíroztak és kék-zöld folt volt a háta, a karja, vagy úgy megdögönyözték, hogy attól állt be a háta, dereka, vagy férfiaknál begyullad a szőrtüsző, leginkább a lábon, stb. Erre csak azt szoktam mondani… “Hát ez nem az igazi!”

Ugyanez a helyzet a kettlebellel… rendben, hogy van egy barátod, aki már gyakorlott, de ne tőle várd azt, hogy képes lesz bevezetni az RKC rendszer alapjaiba. Lehet, hogy ő a legjobb mozgáskoordinációval megáldott és a legügyesebb, legerősebb, leg…valamibb ember a Föld kerekén, de ha nem RKC, akkor… “Hát ez nem az igazi!”

Itt van még az SMR, a Trigger…. a kinesio taping… a Z-Health… és a többi… ha ezekkel akarsz megismerkedni, vagy akár mélyebben elmerülni a témában, akkor kizárólag az igazit keresd, nézz utána, hogy RKC Instruktor-e, SMR vagy Trigger Tanácsadó-e, Z-Health Coach, vagy FMS Szakértő-e, gyógymasszőr-e… stb.

Ezzel a csekély figyelem ráfordítással sok-sok kellemetlenségtől óvhatod meg magad és mások egészségét!

Mindig keresd az “igazit”! És kérdezz bátran, biztos készséggel válaszolnak! 🙂

Explore posts in the same categories: Általános, FMS, Gyógymasszázs, K-Active Tape, Kettlebell, SMR System, TriggerMassage, Zhealth

4 hozzászólás - “Mindig keresd az “igazit”!”

  1. tiekuanyin Says:

    Fö,
    az a szőrtüszőbegyulladás az mitől van? kórházi paraffinolaj? (mondjuk azzal masszírozni se lehet,mert olyan sűrű,mint az olvadt viasz)
    a.

  2. tiekuanyin Says:

    Feri,
    nade hogy? én még nem láttam ilyent.és nem is tudom elképzelni tegnap óta.

    Csipked? vagy rossz irány? töröm a fejem.(tör-tör-tör)
    🙂


Vélemény, hozzászólás?

