Edzés – dec.20.


Húúú, azaz hó, de jó ötletem támadt a minap. Felhívtam Huszárik Tibi barátomat, hogy megbeszéljük, amint leesik az első komolyabb hó, akkor uzsgyi, kimegyünk a hóra és nosza, ropeworkout, azaz kötéledzés… ilyet még úgysem csináltunk, meg aztán jól kitakarítja az ember tüdejét! 🙂 És mivel tegnap leesett a nagy hó, eljött az idő…

rövid bemelegítés – sztoriztunk a kötéllel 🙂 és fényképeztünk
10×10 dupla hullám felváltva – a részemről minden második kör beleugrós volt
5×20 alternatív hullám – Tibi egyben lenyomta a 20akat, én 10-10ben csináltam, 3-5 mp szünettel – na… ebben a szakaszban először azt mondtuk, hogy jó, ennyi elég lesz és hogy lehetünk ilyen őrültek, de aztán a végére megjött az étvágy! 🙂
5×10 felütés – itt nehéz volt a csípőmozgásra figyelni, borzasztóan csúszott a talaj, a vége felé gyorsítottunk
fújtatás, örülés

A tetthely
Tibi
Én volnék...
Ez meg egy ninja - na jó, ez is Tibi 🙂
Reklámok

4 thoughts on “Edzés – dec.20.

  1. Én is tervezek egy Rocky 4 típusú edzést valamikor az ünnepek között, ha lesz még hó. Ennek megvan az érzete, és máris máshogy tekintesz olyan egyértelmű dolgokra, mint a szoba melege, vagy egy forró fürdő :).

Vélemény, hozzászólás?

