Extra pihenő


Eredeti terveim szerint ma edzés lett volna, de nem az lett.

Neki is veselkedtem a mai adagnak késő délután, de úgy éreztem, nem vagyok még eléggé kipihent. Na, mondom, akkor egy picit később….
Nekiveselkedtem még egyszer. Z-Health gyakorlatok elvégzése után még mindig úgy éreztem, ha nekiállok az edzésnek, nem tudok maximumot nyújtani, még az odafigyelésben sem.

Bevallom, ezen meglepődtem, ugyanis tegnap pihenőnapot tartottam, és ma “már mennie kellett volna az edzésnek”.
Felülírtam a programot. Igaz, nehezemre esett, mert nagyon vártam az edzést, be voltam sózva.

Volt már olyan, amikor egy ilyen érzésre fittyet hányva nekiálltam edzeni, és meg is lett a böjtje, lesérültem.  Lehet, veled is fordult már elő hasonló eset… érdemes alaposan megfontolni, mi az, ami ténylegesen előbbre visz a céljaid felé.

Elismerem, két fontos dologra szükséged van. Őszinte önismeretre – ez ahhoz kell, hogy ne csapd be magad, lehet, nem fáradt vagy, ami akadályokat gördíthet az edzésed elé, csak lusta. 🙂 A másik az edző – segít, ha elakadsz, motivál és lelkesít, nélküle csak egy helyben jársz.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

