Zsukk Anita RKC beszámolója – KB Rehab Military Press


A január 24-én megrendezett Kettlebell Rehab programon részt vett egy RKC is, aminek nagyon örültünk Ádámmal!

Zsukk Anita RKC volt olyan kedves és írt egy rövid beszámolót a programról. Köszönjük Anita RKC! 🙂

“Kedves Feri!

Azért mentem el erre az eseményre mert egyrészt a nyomás a kedvenc gyakorlataim közé tartozik,másrészt kíváncsi is voltam mit kaphatok.

Valójában mindent megkaptam/tunk ami a felhívásban szerepelt nyomás+variációk, rávezető gyakorlatok ( természetesen volt olyan amivel nem találkoztam, és persze rendkívül hasznosnak ítéltem meg).
Nem mint RKC, hanem mint “”átlag ember”” mentem el,és be kell vallanom, nagyon sok újat hallottam / tanultam.

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy az RKC képzés után is karban tartsuk, vagyis inkább fejlesszük, szélesítsük tudásunkat és látókörünket.

Egymástól nagyon sokat tanulhatunk, hiszen sokfélék vagyunk különböző tapasztalatokkal és más-más oktatási stílusokkal.

Nagyon szimpatikus volt az Ádám-Feri párosítás, nagyon jól kiegészítették egymást -nem csak magasságukban-, érthetően és nem kevés humorral oktatnak 🙂

Tudtam, hogy két, nagy tapasztalattal rendelkező oktatótól tanulva én is fejlődhetek, illetve valamennyi tudást a klienseimnek is tovább adhatok.

A szeminárium felépítése: alapos joint mobility, majd az alapok (!!!) sumo felhúzás és guggi,
rávezető gyakorlatok (pl.: variációk a teljes testfeszítettségre-ezeket amúgy is imádom 🙂 ), végül a nyomások és a végén edzettünk is egyet, csak hogy mindenki jól érezze magát 3 óra után is 🙂

Mind tanulóknak, mind RKC-knak nagyon ajánlom ezeket a képzéseket!”

Zsukk Anita RKC

Explore posts in the same categories: Kettlebell REHAB, Vélemények

2 hozzászólás - “Zsukk Anita RKC beszámolója – KB Rehab Military Press”

  1. Judit Says:

    Engem se fogtok megúszni 🙂


Vélemény, hozzászólás?

