Intelligens-e a jobb lábad? – vicces! :)


Egy kedves ismerősömtől kaptam ezt a mókás “felhívást”… még nem ismertem…

Ami most következik, az elég vicces és fogadok, hogy legalább 50-szer újra fogod próbálni, hogy képes vagy-e megcsinálni.

Próbáld csak ki!

1. Tehát, ülsz most éppen a székeden, emeld fel a jobb lábadat a padlóról, és körözz vele az óramutató járásával megegyező irányban!

2. Míg körözöl a jobb lábaddal, rajzolj a levegőbe a jobb kezeddel egy 6-os számjegyet!

….. a lábad irányt változtat!

….. és nem tudsz ellene semmit tenni.

Bevallom… nagyon komoly erőfeszítés és lassú mozgás árán sikerült ugyan, de szinte fájt… érdekes!

Explore posts in the same categories: Általános

12 hozzászólás - “Intelligens-e a jobb lábad? – vicces! :)”

  1. Kovács Lacee RKC Says:

    Az gáz, ha sikerült elsőre?:)

    • csikysystem Says:

      Egyáltalán nem. Magas szintű jobb láb intelligenciával rendelkezel. 😉
      De aki Beast-el nyomkod, meg TGUzik, az ne is várjon mást! 🙂

      Gratulálok Lacee Elvtárs!

  2. Bajzáth RKC Says:

    Nekem is egyből ment!:P

  3. Judit Says:

    Nekem nem megy.
    Bal lábbal már meg se merem próbálni 🙂

  4. Pafe Says:

    Jobbal ment, ballal nem. 🙂

  5. erdodim Says:

    A végén kicsit “megakadt”, de ment. Szerintem előny a küzdősport 🙂

  6. anikó Says:

    na,ideértem 🙂
    jobb láb ok, bal láb…ötszöget csinált és visszafelé 😦


Vélemény, hozzászólás?

