SMR a GOLD-ban


Nagyon jó hangulatban telt a vasárnapi program… Köszönet érte a jelenlévőknek, hiszen a jókedv nélkülük nem jöhetett volna létre! 🙂

Külön köszönet Tatarek Rezső barátomnak, hogy saját személyével és az Iron Box csapatának “kemény magjával” emelte a kurzus fényét! 🙂 Az alábbi képen sajnos két résztvevő már nem látható, mert hamarább el kellett hagyniuk a terepet. A szemináriumon ott volt továbbá három SMR Tanácsadó is – Campos Anna, Farkas Mirjam és Ujj Zoli.

A csapat - Rezső az első sorban balról a második

A csapat - Rezső az első sorban balról a második

Volt, aki a szünetben sem bírta abbahagyni… 🙂

Tamás, akihez hozzánőtt az SMR henger :)

Tamás, akihez hozzánőtt az SMR henger 🙂

Explore posts in the same categories: SMR System

4 hozzászólás - “SMR a GOLD-ban”

  1. Tamás Says:

    Sőt! Azóta sem bírtam leálni vele :))

  2. Tamás Says:

    Szia Feri!
    Imádom a dolgot, azóta is mindenkinek erről regélek, pedig nem sokat szoktam a regenerálódással töródni…
    Na majd ezután.
    Akartam viszont kérdezni Tőled.
    Az amúgy is csomós külső vádlimra kaptam egy drva rúgást. Persze rögtön bedagadt.
    Azt értem, hogy a duzzanattól távolodva lehet csak masszírozni, de szabad egyáltalán nekiesni, vagy várjak pár napot? Járni szépen tudok, már alig-alig fáj.
    Köszi 🙂


Vélemény, hozzászólás?

