Kettlebell Rehab és RKC felkészítő – beszámoló


A KB Rehab szemináriumon most a nagy kedvenc,  TGU volt soron. Elég aprólékosan sikerült átvenni… 🙂 Sőt, az edzéseken felül még meg is fűszereztük Ádámmal a műsort egy kis kombinációs gyakorlatsorral. Úgy láttuk, tetszett… 🙂

A felkészítő “családi” légkörben zajlott. A swing és a clean volt soron. Rávezető gyakorlatok, kettlebellel végezhető korrekciók, két súlyos gyakorlatok, kombinációk és variációk kerültek a górcső alá.
A végén pedig volt egy kis szó a faszciákról, az idegrendszerről, valamint ezek hatásáról az edzés terén. Volt nagy csodálkozás… Pedig csak néhány Z-health és Kinesio Tape “varázslatra” volt idő…

Ádámmal a szemináriumok után terveztünk egy komolyabb edzést, de mivel egy kissé elpilledtünk, kihagytuk. Ilyen is előfordul… 🙂

Na jó.. férfiak együtt, egy helyen.. ki tudja kinyomni és hányszor… BUP TGU-t régen csináltam, hát nosza. 16os kettlebellel igen stabilan ment. Mivel Ádám nem hozott nagyobb súlyt – ejj! 🙂 – így:
3 TGU 16+12kg kettlebell egy kézben, aztán…
TGU 16+16kg KB egy kézben – nem mondom, a lefelé menetben figyelni kellett a végén, de stabilan ment
nem rossz ez 68 kg “testsúllyal”… 🙂

Hab a tortán… Hazamentem, fickós voltam… felmentem MPben 28kg-ig! Igaz, csak jobb kézzel, de megvan! 🙂

Advertisements
Explore posts in the same categories: Általános, Edzés, Kettlebell, Kettlebell REHAB

4 hozzászólás - “Kettlebell Rehab és RKC felkészítő – beszámoló”

  1. Milko Says:

    Fickó, fickó!!! Grat az MP-hez… Látom nemsokára diétáznod kell majd 😀

  2. ubalazs Says:

    Most beszéltem a “családi” körben zajló felkészítő egyik túlélőjével és mindketten egyetértettünk abban, hogy sok-sok “szeretettel” gondoltunk/gondolunk rátok a KB Rehab és a felkészítő óta eltelt két nap folyamán…konkrétan komoly gondjaim vannak a járószerveim hatékony használatával az izomláz miatt….köszönjük TGU,köszi DH Swing, köszi FeRKC, köszi Ádám…:)

    • csikysystem Says:

      Ugyan már Balázs… ez még csak két nap… várd ki a holnapot! 🙂

      Komolyabba fogva, a TGU és azok a variációk, amiket a Swingnél és a Cleannél átvettünk mind-mind igen komolyan edzi a tartó izmokat. Ezt pedig általában 2, de olykor 4 napig is éreztetheti a “hatását”. Javaslom az SMR-t reggel, este… ez nekem bejött anno… 🙂


Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s


%d blogger ezt kedveli: