Heti edzések – márc. 8-11.


Két fő vonal az, amit követek…

Erőfejlesztés. Ebben meglepően jól haladok. 🙂 Megvan jobbal a 28 kg, a bal is jön fel rendületlenül, 24 kg MP.

Lazítás-rehab. Jelenlegi mumusom a bent press – majd jól levadászom! A gerinc és a medence (csípő) mobilitása az, amin dolgozom rendületlenül. Hála a kiegészítő gyakorlatoknak – SMR System, a TriggerMassage, az FMS és Z-Health – , pozitív irányban halad a dolog.

Az edzések gerincét a nyomások és a felhúzások, valamint ezek variációi adták ki, kiegészítve a húzódzkodásokkal.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s