SMR System Romániában!


Nemrégiben felkerestek egy ortopédiai eszközöket gyártó és forgalmazó cégtől, az Ortoprifiltól (Marosvásárhely, Románia), hogy látták a HírTV-ben leadott riportot és érdekli őket az SMR System. Majd találkoztam a cég vezetőjével, Dr. Boga Ferenccel és egy kollégájával és bevezettem őket az SMR System rejtelmeibe.

Az Ortoprifil cég túlnyomó részt protéziseket és művégtagokat gyárt, valamint a rehabilitációs központjukban betanítják a betegeket, hogyan kell ezeket az eszközöket használni.

A hét elején felkértek arra, hogy tartsak egy prezentációt az SMR Systemről egy gyógytornász konferencián, pénteken. Örömmel vállaltam a megmérettetést. Megmérettetés volt a javából, mert mint kiderült a konferencia tulajdonképpen a III. Nemzetközi Balkáni Gyógytornász Kongresszus volt, ahol négy ország (Románia, Moldávia, Szerbia és Görögország) vezető gyógytornász- és sport egyetemeinek dékánjai, neves professzorai, doktorai, egyetemi tanárai voltak jelen mint előadók és résztvevők.
A kongresszus Arad megyében, Moneasa-n (Menyháza) volt, a hegyek között.
A kongresszus elnöke Prof. uiv. dr. Vasile Marcu, a FRAK elnöke és alapítója volt (FRAK – a Román Köztársaság Gyógytornász Szövetsége), aki az alábbi képen beszél.

FRAKProf. univ. dr. Vasile Marcu

Nagy kihívás volt az is, hogy mint első előadó olyan prezentációt tartsak, ami a neves orvosoknak és professzoroknak elnyeri tetszését, valami újat és érdekfeszítőt látnak, hallanak. Minderre volt 8-10 percem – tolmácsolással együtt 20 perc. Bevallom, izgultam… 🙂

A prezentációm végén felszólalt egy – mint kiderült számomra – híres professzor, aki többek között akupunktúrával foglalkozik és elismerően nyilatkozott arról, hogy milyen nagyszerű lehetőségeket rejt az SMR System. Egyszerű, de ugyanakkor komoly elméleti és szakmai bázist lát mögötte. Huhh… 🙂

Itt köszönöm meg az Ortoprofil csapatának, mert nélkülük, és Robi remek tolmácsolása nélkül ez nem valósult volna meg! Köszönöm!
Képek is készültek, ezeket hamarosan felteszem…

A továbbiakban – előzetes tárgyalások alapján mondhatom – nyárra tervezzük az SMR System romániai útját egyengetni, a Tanácsadók képzését elindítani.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

