SMR System – szakmai vélemény, Románia


Ma kaptam meg az első szakmai véleményt és érdeklődő levelet Romániából, a múlt heti kongresszus után. Bevallom, igencsak megörvendeztette a szívemet! 🙂

Bartha Zsuzsával sajnos nem tudtam az előadás után hosszasan beszélgetni, de nagyon remélem, hogy minél hamarább ezt pótolni tudjuk. Ezennel is köszönöm Zsuzsa a megtisztelő levelet!

“SMR System h
ódít Romániában is!

A III. Nemzetközi Balkáni Gyógytornász Kongresszuson, amely Arad megyében, Menyházan volt megtartva,  alkalmam volt megismerni az SMR Systemet. Az előadáson részt vettek  négy ország (Románia,  Szerbia, Moldávia és Görögország) vezető gyógytornász- és sport egyetemeinek dékánjai,  professzorai, doktorai, egyetemi tanárai.

A Csíky Ferenc által tartott prezentációnak  nagyon jó visszhangja volt! Előadásában azt az általa kialakított rendszert mutatta be, amellyel olyan eredményeket lehet elérni akár sportolóknak akár nem sportolóknak amivel az izom regenerációját , optimális tónusát vissza lehet állítani. A  prevenció, a rehabilitáció, a wellness és a sport területén egyaránt használható eszköz. Egyszerű és ugyanakkor hihetetlen sokoldalú tulajdonságokkal bír. Híres professzorok is elismerően nyilatkoztak arról, hogy milyen nagyszerű lehetőségeket nyújt az SMR System.

Ezúton is köszönjük Csíky Ferenc vezető oktatónak, hogy bevezetett  minket az SMR System rejtelmeibe. Reméljük, hogy minél hamarabb sikerül elindítani az SMR System Tanácsadók képzését Romániában is.”

Bartha Zsuzsa
Egyetemi tanár (Színművészeti Egyetem, Mozgásbiológia Tanszék), a romániai Csontritkulást Megelőző Szervezet alelnöke,
Fiziokinetoterapeuta, Thera Band Instruktor (Thera Band Akadémia Románia),
a Procardia Orvosi Társaság “Gymnastic Club” igazgatója

Explore posts in the same categories: Általános

Vélemény, hozzászólás?

